logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه شنبه ، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ در دسته : مقالات مرتبط با هاست - بازدیدها : 1,433
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیازی داده نشده است.)
Loading...

رفع مشکل درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت مشتریان هاست برتینا

پس از پیگیری ها و هماهنگی های فراوان انجام شده با شرکت (به پرداخت ملت) مشکل اتصال به درگاه پرداخت بانک ملت از خارج از کشور رفع گردید و مشتریان هاست برتینا از این پس می توانند به راحتی از تمامی سرورهای برتینا در آمریکا و انگلیس و کانادا و آلمان و ایران به درگاه پرداخت ملت متصل شوند
در این راه حل آدرس اتصال به درگاه بانک ملت از پورت قبلی 443 به پورت جدید 1443 تغییر یافته است و برتینا این پورت را در تمامی سرورها و فایروال های خود در تمامی دیتاسنترها باز نموده است.
تنها تغییر مورد نیاز کاربر تغییر آدرس وب سرویس قبلی به آدرس جدید زیر می باشد.

>> فایل کانفیگ ماژول درگاه بانک ملت خود را جهت ویرایش باز کنید. (جهت اطلاع از محل قرار گرفتن فایل کانفیگ با سازنده ماژول تماس بگیرید):

آدرس اتصال به درگاه را پیدا نمایید، مانند زیر :

https://pgws.bpm.bankmellat.ir/pgwchannel/services/pgw

سپس آنرا مشابه زیر تغییر دهید

https://pgwsf.bpm.bankmellat.ir:1443/pgwchannel/services/pgw

در صورتی که مشکل شما برطرف نشد با پشتیبانی خدمات پرداخت آنلاین ( به پرداخت ملت ) تماس بگیرید تا مشکل را بررسی نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را حمایت کنید: