logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : پنج شنبه ، ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ در دسته : تبلیغات در گوگل - بازدیدها : 982
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 میانگین رای : 3٫00از 5) رای
Loading...

منظور از هزینه کلیک چیست و در چه مواقعی احتیاج به افزایش هزینه کلیک می باشد؟

منظور از هزینه کلیک چیست؟

هزینه کلیک به معنای هزینه ای است که به ازای هر کلیک کاربر ، از اعتبار کلی تبلیغ شما کم می شود .
این هزینه کلیک از روی نمره کیفیت ( امتیاز عبارت شما از طرف گوگل) و همچنین رقابت موجود بر روی ان عبارت تعیین می شود  که بصورت پیش فرض معادل 5 سنت می باشد .
نکته : تبلغات گوگل در ایران فیلتر است . تبلیغ نمایش داده می شود ولی با کلیک بر روی آن وارد صفحه فیلترینگ می شوید. دراین حالت هزینه کلیکی از اعتبار کلی تبلیغ شما کسر نمی شود.

در چه مواردی بایستی افزایش هزینه کلیک داد؟

برای قرار گرفتن در ناحیه زرد رنگ گوگل و جایگاه بهتر در نمایش تبلیغ می توانید هزینه کلیک خود را از مقدار پیش فرض بالاتر قرار دهید.
درمواردی که عبارت شما بدلایل مختلف با کاهش امتیاز مواجه شده است برای فعال کردن تبلیغ خود بر روی ان عبارت به افزایش هزینه کلیک احتیاج دارید .

همچین بعد از فعالسازی تبلیغ و تایید آن از طرف گوگل ، در بسیاری از موارد گوگل برای نمایش تبلیغ در صفحات اول پیشنهاد افزایش هزینه کلیک می دهد.این پیشنهاد افزایش هزینه کلیک ، برای کلمات مختلف متفاوت می باشد

چطور بایستی درخواست افزایش هزینه کلیک داد؟
برای افزایش هزینه کلیک به google@bertina.ir ایمیل زده و درخواست افزایش هزینه کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را حمایت کنید: