logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : پنج‌شنبه ، 15 آگوست 2013 در دسته : تبلیغات در گوگل - بازدیدها : 3,160
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 میانگین رای : 3,00از 5) رای
Loading...

تبلیغ در گوگل چیست ؟ چگونه سایت خود را در گوگل تبلیغ کنیم؟


گوگل این موتور جست و جوی دوست داشتنی به اندازه ای در زندگیه روزمره ی همه ی انسان ها تاثیر گذار شده است که دیگر حتی عدم دسترسی چند دقیقه ای به آن خوشایند هیچ فردی نیست،  ما برای هر چیزی که برایمان سوال است از این موتور جست و جو استفاده می کنیم،

 امروزه برای خرید هر محصول و یا گرفتن هر نوع خدماتی بهترین و مورد اعتمادترین ابزار را موتور جست و جوی گوگل در میابیم و به راحتی راجع به قیمت و فروشندگان و ارائه کنندگان آن محصول یا خدمات در کمتر از چند دقیقه اطلاعاتی را کسب می نماییم. زمانی که یک موتور جست و جو که روزانه صدها میلیون بازدید کننده و سرچ روزانه دارد و تا این حد در میان همه ی کاربران به خصوص کاربران ایرانی محبوب و مورد اعتماد است، از اهمیت ویژه ای برای صاحبان کسب و کارها برخوردار خواهد بود و به همین دلیل یک رقابت نفس گیر بین همه ی کسب و کارها شکل گرفته تا خود را به بالای این موتور موفقیت برسانند و سیستم تبلیغ در گوگل (ادوردز) راهکار مناسب و مطمئنی است تا همین امروز مشتریان شما را با  کلمات کلیدی مورد نظرتان در بالاترین قسمت نتایج جست و جو ببینند و با توجه به هدفمند بودن این نوع تبلیغ بازده این نوع تبلیغ از تبلیغات دیگربسیار بیشتر است.


برای استفاده از تبلیغ در گوگل شما باید یک وبسایت داشته باشید تا به تشزیح و معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید و از طریق آن مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کنید.
سیستم کلی این تبلیغ به صورت اعتباری می باشد، هر کاربر اعتباری تهیه می کند ( به طور مثال 50 دلار برای شروع ) و عبارا ت کلیدی و متن تبلیغی برای وبسایت خود انتخاب می کند.


به ازای جستجوی عبارات کلیدی در گوگل متن تبلیغ شما در بالای نتایج جست و جوی گوگل نمایش داده می شود اسپانسر لینک گوگل در بالا و پایین صفحه فعال می باشد.
به ازای نمایش تبلیغ از اعتبار شما کسر نمی شود ولی به ازای کلیک بر روی تبلیغ شما از اعتبار شما کسر می شود . این کسر اعتبار بر حسب هزینه کلیک شما می باشد .
هزینه کلیک بصورت پیش فرض بر روی 5 سنت می باشد . که این هزینه کلیک با توجه به رقابت بر روی کلمات کلیدی و وبسایت شما متفاوت خواهد بود.

برای سفارش تبلیغ و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مطالعه کنید :

تبلیغات در گوگل

قبل از سفارش تبلیغ پیشنهاد می شود که بخش مقالات مفید تبلیغ در گوگل را به طور کامل مطالعه فرمایید :

مقالات مفید در زمینه ی تبلیغات در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.