logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه‌شنبه ، 13 آگوست 2013 در دسته : سیستم پشتیبانی - بازدیدها : 1,059
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیازی داده نشده است.)
Loading...

قوانین و شرایط استفاده از سیستم پشتیبانی فنی برتینا

1 –  درخواست خود را “فقط” با آدرس ایمیلی که با آن آدرس ایمیل سرویس خریداری کرده اید ارسال کنید تا بررسی شود، در غیر این صورت هیچ ترتیب اثری به درخواست شما داده نخواهد شد.

 

–  اگر بعد از خرید آدرس ایمیل خود را تغییر داده اید، درخواست خود را با ایمیل تغییر داده شده ارسال کنید (ایمیلی که در clients.bertina.ir به عنوان مالک سرویس ثبت شده است)

– اگر به آدرس ایمیل ناحیه کاربری دسترسی ندارید مطابق دستورالعمل زیر آن را تغییر دهید:

https://www.bertina.ir/kb/?p=363

2 –  بعد از ارسال درخواست، لطفا منتظر باشید. زمان تقریبی پاسخگویی به درخواست شما بین ۱۵ دقیقه تا ۸ ساعت در ساعت اداری (۹ صبح تا ۵ بعدازظهر روزهای کاری) و خارج ساعت اداری بین ۱ تا ۲۴ ساعت می باشد. جهت تسریع در پاسخگویی به شما جدا از ارسال درخواست تکراری خودداری نمائید.

3 – از ارسال یک درخواست مشابه به قسمت های مختلف خودداری نمائید. درخواست خود را فقط به قسمت مربوطه ارسال نمائید.

4 –  در قسمت جزئیات پیام برای فیلد موضوع یک متن مناسب انتخاب کنید. از به کار بردن عناوینی مانند “سلام” یا “salam” ، “درخواست فوری” و عناوین غیرمرتبط خودداری نمائید. عنوانی کاملا مناسب و مرتبط با محتوای درخواست خود استفاده کنید.

5 –  در متن ارسال خود از “ادبیات مناسب” و “غیرتهدیدآمیز” استفاده کنید. درخواست های دارای ادبیات نامناسب پاسخ داده نمی شوند و بدون بررسی بسته خواهد شد. در مواردی که لازم باشد درخواست شما به بخش حقوقی جهت اقدام بر اساس شرایط سرویس ارسال خواهد شد.

6 –  از ارسال درخواست تلگرافی و ناواضح خودداری کنید. ذکر بیشتر جزئیات به نفع شما و تسریع در فرآیند رفع مشکل و پاسخ دهی دارد. در صورت لزوم جهت بررسی دقیقتر و سریعتر حتما نام سرویس، متن کامل پیام خطا و اسکرین شات ارسال نمائید.

7 –  سیستم پشتیبانی فنی در برتینا “فقط” به صورت ارسال تیکت می باشد و پشتیبانی “فنی” به صورت تلفنی ارائه نمی شود لذا از تماس با بخش فروش برای امور پشتیبانی فنی جدا خودداری نمائید. همکاران بخش فروش هیچ کمکی نمی توانند به صورت تلفنی ارائه دهند.

–  جهت جلوگیری از بروز مشکلات بعدی و اقدام بر اساس شرایط سرویس توصیه می شود در هنگام تماس تلفنی از “ادبیات مناسب” استفاده کنید.

8 –  درخواست های خود را به زبان فارسی و به صورت تایپ فارسی ارسال نمائید (از ارسال درخواست های خود به زبان های دیگر مانند انگلیسی و یا به صورت تایپ Finglish خودداری نمائید)

9 –  درخواست های غیر مرتبط با یک موضوع را در تیکت مجزا ارسال کنید. از ارسال موضوعات متفاوت و غیرمرتبط با هم در یک تیکت خودداری نمائید.

10 –  جهت پیگیری تیکت قبل یا ارسال پاسخ به تیکت قبلی، تیکت جدید ارسال نکنید. پاسخ و پیگیری مربوطه را از طریق ایمیل دریافتی Reply نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.