logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه‌شنبه ، 13 آگوست 2013 در دسته : سیستم پشتیبانی - بازدیدها : 9,891
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (13 میانگین رای : 2,85از 5) رای
Loading...

نحوه ارسال درخواست به برتینا

  • لطفا جهت تمامی موارد فنی به پرتال پشتیبانی مراجعه نمایید، جهت استفاده از سیستم پشتیبانی فنی، نیاز به ثبت نام یا ورود نیست.

:: توجه مهم :: قبل از ارسال درخواست توصیه می شود یک بار قوانین و شرایط استفاده از پشتیبانی فنی برتینا را در لینک زیر به طور کامل مطالعه نمائید:
https://www.bertina.ir/kb/?p=498

در ابتدا پایگاه مقالات مفید را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایید.

https://www.bertina.ir/kb
توجه:  گزینه “مقالات مرتبط با …” در هر موضوع شامل مقالات بشتری می باشد آنرا نیز مطالعه نمایید.
در صورتی که پاسخ مورد نظر شما در آنجا یافت نشد شما می توانید مستقیما درخواست خود را از طریق لینک زیر را ارسال نمایید:

https://clients.bertina.ir/submitticket.php

بعد از مراجعه به لینک، بخش مورد نظر خود را برای ارسال درخواست انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. توصیه می شود جهت تسریع در دریافت پاسخ، درخواست خود را به بخش مناسب و مرتبط ارسال کنید.

ticket

در بخش اطلاعات کلی فرم، نام کامل خود و همچنین آدرس ایمیلی که از طریق آن سرویس یا سرویس های خود را سفارش داده اید، را وارد کنید.

ticket1

در قسمت جزئیات پیام نیز برای فیلد موضوع یک متن مناسب انتخاب کنید. از به کار بردن عناوینی مانند “سلام” یا “salam” ، “درخواست فوری” و عناوین غیرمرتبط خودداری نمائید. عنوانی کاملا مناسب و مرتبط با محتوای درخواست خود استفاده کنید.
در کادر اصلی نیز توضیحات لازم برای درخواست خود را مطرح نمائید. توجه کنید ذکر بیشتر جزئیات به نفع شما و تسریع در فرآیند رفع مشکل و پاسخ دهی دارد. در صورت لزوم جهت بررسی دقیقتر و سریعتر حتما نام دامنه، متن کامل پیام خطا و اسکرین شات ارسال نمائید. از ارسال درخواست تلگرافی و ناواضح خودداری کنید.
در بخش ضمیمه ها ، در صورتیکه نیاز به ضمیمه یا ارسال کردن فایلی برای بخش پشتیبانی دارید آن را انتخاب کنید.
در بخش تائید ورودی نیز باید کاراکترهایی را که در تصویر مشاهده می کنید در کادر مربوطه وارد کنید و در پایان بر روی گزینه تائید کلیک کنید.

ticket2

 در صورت ارسال صحیح درخواست یک متن با عنوان زیر برای شما نمایش داده می شود:
«درخواست شما با موفقیت ارسال شد. یکی از کارشناسان در اسرع وقت به آن پاسخ خواهد داد»

  • در قسمت اطلاعات درخواست نیز شماره درخواست شما نمایش داده می شود که به صورت t304821 می باشد.

بخش پشتیبانی درخواست شما را بررسی کرده و پاسخ مقتضی را طی همان تیکت برای شما ارسال خواهند کرد.
شما یک ایمیل دریافت خواهید کرد که اطلاعات درخواست شما و همچنین رمزعبور برای پیگیری درخواست شما در آن موجود می باشد.

 

 

 

بعد از ارسال درخواست، لطفا منتظر باشید. زمان تقریبی پاسخگویی به درخواست شما بین ۱۵ دقیقه تا ۸ ساعت در ساعت اداری (۹ صبح تا ۵ بعدازظهر روزهای کاری) و خارج ساعت اداری بین ۱ تا ۲۴ ساعت می باشد. جهت تسریع در پاسخگویی به شما جدا از ارسال درخواست تکراری خودداری نمائید.

» نکات مهم:
1 –  توجه کنید درخواست خود را فقط با آدرس ایمیلی که با آن آدرس ایمیل سرویس خریداری کرده اید ارسال کنید تا بررسی شود، در غیر این صورت هیچ ترتیب اثری به درخواست شما داده نخواهد شد.
2 –  از ارسال بیش از یک درخواست برای یک موضوع اکیدا خودداری نمایید و تنها یک ارسال درخواست کافی می باشد.
3 –  از هر ارسال درخواست سیستم بصورت خودکار یک شماره پیگیری درخواست برای شما ایجاد می نماید و به ایمیل شما ارسال می نماید. در صورتی که ایمیل شماره پیگیری درخواست را دریافت ننموده اید دو مورد زیر را بررسی نمایید.
4 –  ایمیل خود را چک کنید. پاسخ ها و شماره پیگیری درخواست به ایمیل شما ارسال می شوند. اگر در پوشه inbox ایمیلی دریافت نشده بود، حتما پوشه spam یا bulk خود را چک کنید.
5 –  ممکن است در هنگام ارسال درخواست، آدرس ایمیل خود را اشتباه وارد کرده باشید، در این صورت پاسخ ارسال شده به آدرس ایمیل اشتباه ارسال می شود و شما پاسخی دریافت نخواهید کرد. درخواست خود را مجددا با آدرس ایمیل صحیح ارسال کنید
6 –  در متن ارسال خود از ادبیات مناسب استفاده کنید.درخواست های دارای ادبیات نامناسب پاسخ داده نمی شوند
7 –  از ارسال درخواست تلگرافی و ناواضح خودداری کنید.
8 –  ادرس ایمیل it @ bertina .ir مربوط به روابط عمومی بوده و تنها در ساعات اداری پاسخگونه بوده و هیچگونه خدمات پشتیبانی ارائه نمی نماید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.