logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه شنبه ، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ در دسته : عمومی و مالی - بازدیدها : 1,028
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیازی داده نشده است.)
Loading...

نحوه ثبت مشخصات پرداخت غیر اینترنتی در فاکتور فروش

»  توجه! پرداخت اینترنتی ( پرداخت آنلاین) بانک پارسیان از طریق اتصال از سیستم برتینا به سامانه پرداخت آنلاین بانک ملت بوده که همه چیز به صورت اتوماتیک انجام می گیرد لذا حواله یا پرداخت از طریق اینترنت بانک که به این سیستم متصل نمی باشد جزو پرداخت کارت به کارت شتابی یا واریز به حساب می باشد .»

1-  ابتدا از طریق https://clients.bertina.ir وارد حساب کاربری خود شوید

2

 پس از ورود، از منوهای بالا بر روی گزینه “صورتحساب من” کلیک نمایید

3

فاکتوری که وضعیت “پرداخت نشده” دارد و می خواهید آن فاکتور را پرداخت نمائید را کلیک کنید، صبر کنید تا در پنجره جدید صفحه اصلی فاکتور باز شود.

4

از لیست کشویی در بالای فاکتور سمت چپ گزینه متناسب را انتخاب نمایید که با توجه به نوع پرداخت ممکن است دو حالت باشد:

 

raveshe pardakht copy

 

* حالت اول: واریز کارت به کارت – شتابی

 در این حالت اگر شما از طریق دستگاه های خود پرداز یا اینترنت بانک از طریقه شبکه عضو شتاب از یک کارت به کارت شرکت وجه واریز نموده اید انتخاب می نمایید.

واریز کارت به کارت

برتینا - ورود اطلاعات کارت به کارت 2013-08-13 12-06-14 copy

* حالت دوم : واریز به حساب

در این حالت وقتی شما از طریق واریز وجه در حساب از طریق بانک یا اینترنت بانک اقدام به پرداخت نموده اید انتخاب می نمایید.

واریز به حساب copy

برتینا - ورود اطلاعات واریز به حساب 2013-08-13 12-15-17 copy

5- پس از انتخاب گزینه مورد نظر یک فرم مخصوص برای شما باز می گردد توجه داشته باشید که این فرم در پرداخت نحوه اول و دوم متفاوت می باشد پس حالت صحیح را انتخاب کنید تا به اطلاعات پرداخت شما رسیدگی گردد.
» همچنین اطلاعات را به صورت دستی، کامل و دقیق وارد نمایید و از copy و paste کردن خودداری فرمایید تا دچار مشکل نگردید.

6- پس از ثبت موفق اطلاعات به مدت 5 الی 10 دقیقه یک ایمیل با عنوان “پرداخت شما در انتظار تایید” برای شما ارسال خواهد شد
» چنانچه در مدت مذکور چنین ایمیلی را دریافت نکرده اید یعنی اطلاعات را به درستی ارسال نکرده اید لذا مجددا با دقت کافی فرم را تکمیل و ارسال نمایید تا ایمیل فوق برای شما ارسال شود.

» لازم به ذکر است ایمیل پرداخت شما در انتظار تایید به معنی تایید دریافت اطلاعات شما می باشد و با تایید پرداخت متفاوت است.» اطلاعات ارسالی شما توسط بخش حسابداری در ساعت اداری بررسی خواهد شد و در صورتی که مشکلی در پرداخت و اطلاعات وجود نداشته باشد ایمیل “تائید پرداخت فاکتور” برای شما ارسال خواهد شد.

« در صورتی که مشکلی در پرداخت و یا اطلاعات وارد شده وجود داشته باشد ایمیل “عدم تائید پرداخت فاکتور” برای شما ارسال خواهد شد.»

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را حمایت کنید: