logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه شنبه ، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ در دسته : سیستم پشتیبانی - بازدیدها : 497
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 میانگین رای : 2٫00از 5) رای
Loading...

درخواست خود را ارسال کرده ام، پاسخی دریافت نکرده ام

موارد زیر را بررسی کنید:

1 –  بعد از ارسال درخواست، لطفا منتظر باشید. زمان تقریبی پاسخگویی به درخواست شما بین ۱۵ دقیقه تا ۸ ساعت در ساعت اداری (۹ صبح تا ۵ بعدازظهر) و خارج ساعت اداری بین ۱ تا ۲۴ ساعت می باشد. جهت تسریع در پاسخگویی به شما جدا از ارسال درخواست تکراری خودداری نمائید.

نکته مهم: پس از هر ارسال درخواست سیستم بصورت خودکار یک شماره پیگیری درخواست برای شما ایجاد می نماید و به ایمیل شما ارسال می نماید. در صورتی که ایمیل شماره پیگیری درخواست را دریافت ننموده اید دو مورد زیر را بررسی نمایید.

2 –  ایمیل خود را چک کنید. پاسخ ها و شماره پیگیری درخواست به ایمیل شما ارسال می شوند. اگر در پوشه inbox ایمیلی دریافت نشده بود، حتما پوشه spam یا bulk خود را چک کنید.

3 –  ممکن است در هنگام ارسال درخواست، آدرس ایمیل خود را اشتباه وارد کرده باشید، در این صورت پاسخ ارسال شده به آدرس ایمیل اشتباه ارسال می شود و شما پاسخی دریافت نخواهید کرد. درخواست خود را مجددا با آدرس ایمیل صحیح ارسال کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را حمایت کنید: