logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه شنبه ، ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ در دسته : سیستم پشتیبانی - بازدیدها : 592
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 میانگین رای : 5٫00از 5) رای
Loading...

بررسی و پیگیری درخواست

درخواست های خود را فقط از طریق سیستم پشتیبانی پیگیری کرده و از تماس تلفنی با بخش فروش خودداری کنید.

در هنگام پیگیری به موارد زیر دقت کنید:
1 –  پاسخ دریافت شده را با دقت مطالعه و دستورالعمل های آن را به طور کامل انجام دهید
2 –  اگر پاسخ دریافت شده، قانع کننده نبود و یا نیاز به بررسی مجدد داشت، در همان ایمیل دریافتی درخواست خود را reply کرده و از ارسال درخواست تکراری خودداری کنید.
3 –  اگر پشتیبان از شما اطلاعاتی را درخواست کرده و یا سوالی پرسیده، پاسخ را در همان ایمیل دریافتی reply کنید.
4 –  درخواست های خود را به صورت رفت و برگشتی پیگیری نمائید تا مشکل برطرف شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را حمایت کنید: