منابع مصرفی سایت در سی پنل
مشاهده میزان منابع مصرفی سایت در هاست سی پنل
اکتبر 21, 2018
رکورد CNAME
رکورد CNAME چیست و چه کاربردی دارد؟
اکتبر 27, 2018
خرید هاست

اصطلاحاتی که قبل از خرید هاست باید بدانید!

خرید هاستخرید هاست بدون شک یکی از پایه های اصلی برای طراحی وب سایت اثرگذار، منحصر به فرد و کاربرپسند است. داشتن یک هاست خوب و فهمیدن این موضوع از روی کلیت وب سایت توسط کاربران قابل تشخیص است و می تواند یکی از موضوعاتی باشد که مورد توجهات فراوانی قرار می گیرد. یک هاست خوب به طور قطع در درجه ی اول باید سرعت لودینگ خوب و رضایت بخشی داشته باشد و در 24 ساعت و 7 روز هفته به ارائه ی خدمات به کاربران خود بپردازد. بنابراین چنانچه یک وب سایت تحت هر شرایطی در این موضوعات خوب عمل نکند به طور قطع بخش زیادی از مراجعه کنندگان خود را از دست خواهد داد.

خرید هاست یکی از شروط لازم برای داشتن وب سایتی است که از سئوی خوبی برخوردار باشد. خرید هاست مناسب با رعایت شرایطی که بعد از آن نیاز خواهید داشت بستری را فراهم می کند که در صفحات اول گوگل نمایش داده شوید و مورد اقبال موتورهای جستجو قرار بگیرید تا درنتیجه حجم بازدیدکنندگان روزانه ی شما افزایش یابد.

رشد و سرعت تکنولوژی در فضای مجازی و طراحی وب سایت ها به قدری افزایش پیدا کرده که چنانچه کاربران پس از رجوع به سایتی با کندی سرعت مواجه شوند بلافاصله آن را ترک می کنند. این رقم به طور میانگین عددی بسیار کم را نشان می دهد و اغلب بین 3 تا 4 ثانیه است. بنابراین بدون شک خرید هاست نامناسب به سرعت نرخ تبدیل وب سایت شما را کاهش خواهد داد و موجب می شود درصد زیادی از کاربران شما برای مراجعات بعدی و رفع مشکلشان از وب سایت شما بازدید نکنند.

به منظور داشتن وب سایتی پربازدید با کارایی بالا که بتواند موجب افزایش فروش و نرخ بازگشت شما شود به نکاتی که در مورد خرید هاست وجود دارد توجه کافی داشته باشید.

دریافت تجربه های متفاوت از خرید هاست خوب

استفاده از افراد باتجربه و کارشناسانی که مدت ها در اینترنت با هاست های زیادی کار کرده و نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی می دانند می تواند در نهایت به کیفیت خرید هاست شما اضافه کند. یکی از مزیت های مشورت با افراد باتجربه انتخاب و خرید هاستی است که تاکید بیشتری بر روی کیفیت خدمات ارائه شده به شما داشته باشد. در مقابل ارائه ی خدمات بسیار زیاد و دریافت هزینه ی کم ممکن است تغییراتی در طراحی وب سایت شما ایجاد کند که نتایج چندان دلپذیر و معقولی از آمار بازدیدکنندگان شما نداشته باشد.

مطلب مرتبط  انتقال اطلاعات از طریق Mailbox Migration به سرویس میزبانی ایمیل

پشتیبانی پرسرعت و 24 ساعته

بدون شک در وب سایت خود شرایطی خواهید داشت که به زمان پاسخگویی سریع و با کمترین وقفه نیاز دارید. مشکلاتی که در هاست شما به وجود می آید در کمترین زمان ممکن باید رفع و رجوع شوند چرا که می تواند ضررهای جبران ناپذیری در میزان فروش شما داشته باشد و تبلیغات سویی بر ضد محتواهای تولید شده ی شما در ذهن کاربران ایجاد کند. به طور مثال در لحظه ای خاص قصد اضافه کردن افزونه های خاصی را دارید، در این شرایط اگر وب سایت این اجازه را به شما ندهد می بایستی بستری فراهم باشد که به سرعت این مساله رفع شود. بنابراین هرچه سرعت در پاسخگویی شرکت هاستینگ به مشکلات هاست شما بالاتر باشد روند بهتری در پشتیبانی هاست خود خواهید داشت و در برابر مشکلات احتمالی عملکرد مناسب تری دارید.

امنیت رمزهای عبور و تغییرات آن در خرید هاست

هک نشدن و مورد حمله قرار نگرفتن وب سایت شما در گرو امنیت هاست شماست. داشتن امنیت کافی و رمز عبورهای قوی به منظور جلوگیری از حمله های احتمالی یکی از خدماتی است که خرید هاست خوب به شما خواهد داد. هک شدن و مورد حمله قرار گرفتن از سوی هکرها یکی از دلایل عمده ی بسته شدن وب سایت های مختلف و کسب و کارهای اینترنتی است.

بررسی میزان آپ تایم هاست

خرید هاست های زیاد از یک سرور موجب افزایش دامنه های متصل به آن می شود و این مساله به طور طبیعی استفاده از منابع سرور را افزایش خواهد داد. بنابراین کارکردن هم زمان این وب سایت ها می تواند موجب کند شدن و کاهش عملکرد وب سایت شود که می تواند درنهایت سرعت ارائه ی خدمات از سوی سرور را با اختلال مواجه کند.

مطلب مرتبط  هاست ابری یا Cloud Hosting چیست؟ چه تفاوتی با هاست معمولی دارد؟

کیفیت و خدمات بهتر در خرید هاست

پیش از خرید هاست به این نکته دقت کنید که شرکت مورد نظر چه خدماتی در قبال گارانتی یا برگشت مبلغ خرید هاست به شما ارائه می دهد. بدون شک هرچه میزان خدمات بازگشت پول بالاتر باشد انتخاب بهتری برای خرید هاست خواهید داشت و ضمانت بهتری برای داشتن وب سایتی ایمن خواهد بود.

خدمات دوره ای آزمایش برای خرید هاست به کاربران، مشتریان و طراحان سایت این امکان را می دهد تا به طور دلخواه و در بازه ی زمانی مناسبی کلیه ی شرایط و ویژگی های مورد پسند و اولویت خود را شناسایی کنند و با توجه به هدفگذاری خود به انتخاب های لازم دست بزنند. داشتن امکانات بهتر در این مساله یکی از نشانه های خوب بودن شرکت های ارائه دهنده ی هاست است.

ثبت کننده ی یکسان برای دامین و هاست

استفاده از یک شرکت یکسان برای ثبت دامین موجب می شود که با آزادی عمل بیشتر و بهتری سایت خود را مدیریت کنید. در صورتکیه هاست و دامنه خود را از دو شرکت مجزا خریداری کرده باشید ممکن است شرایطی به وجود آید که ارائه خدمات در یکی از این شرکت ها دچار مشکل شود و در نتیجه وب سایت شما از دسترس خارج می شود. این مساله به طور قطع یکی از دردسرها و مشکلات بزرگ شما خواهد بود چون یافتن مشکل سایت و همچنین ایجاد هماهنگی بین این دو شرکت می تواند زمانبر باشد.

شناسایی تفاوت در پلتفرم های خرید هاست

شناسایی هاست ویندوز و لینوکس در خرید می تواند برتری ها و مزیت هایی را نصیب شما کند. با توجه به نوع نرم افزارهای مدیریت وب سایت و همچنین زبان برنامه نویسی سایت که مورد استفاده قرار می دهید نوع هاست خود را برای خرید انتخاب کنید. کاربرد هاست ویندوز امروزه با توجه به تعداد اسکریپت ها یا نرم افزارهای ساخت وب سایتی که وجود دارد بسیار محدود است.

مطلب مرتبط  aaPanel چیست؟ (جایگزینی برای سی پنل)

علاوه بر نکات عنوان شده در مورد خرید هاست باید به چند عنوان مهم دیگر در میزان هزینه ها و نوع کاربردی که خواهید داشت دقت کنید.

هاست های داخلی عموماً به دلیل بسترهای ارزانتر اینترنت  از قیمت کمتری برخوردار هستند و در برابر هاست های خارجی سرعت های بالاتری به بارگذاری وب سایت شما خواهند داد.

توجه به میزان منابع و میزان ترافیک و سایر امکانات نظیر دامنه، زیردامنه، FTP و … که به آنها نیاز دارید نقش تعیین کننده ای در خرید هاست شما خواهد داشت. بسیاری از هاست ها از انعطاف پذیری لازم برای افزایش میزان منابع مورد نیاز شما برخوردار هستند که بهره گیری از آنها می تواند برای وب سایت شما مزیت های زیادی در برداشته باشد.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3 / 5. تعداد نظرات : 2

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *