پرداخت اینترنتی (تمامی بانک ها)

پس از ورود به پرتال فروش و سفارش محصول به صورت خودکار لینک پرداخت اینترنتی برای شما فعال خواهد شد. در این روش شما به درگاه بانک متصل شده و طریق تمام کارتهای بانکی کشور می توانید اقدام به پرداخت اینترنتی نمایید.
توجه: درگاه بانک ممکن است متعلق به بانک سامان ، پارسیان و یا بانک دیگری باشد که ارتباطی با کارت بانکی شما نداشته و شما می توانید با هر کارتی متعلق به هر یک از بانکهای کشور اقدام به خرید نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید اینترنتی توسط کارت بانکی خود به شعبه بانک خود مراجعه نمایید.

واریز کارت به کارت شتابی (تمامی بانک ها)

شماره 16 رقمی کارت:6104337951354032 به نام عباس برتینا
در این روش پس از مشاهده میزان قابل پرداخت فاکتور در پرتال کاربران شما می توانید از طریق تمامی دستگاه های خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود در سراسر کشور مبلغ مورد نظر را به صورت کارت به کارت به کارت به شماره بالا انتقال دهید و سپس اطلاعات انتقال کارت به کارت خود را در پرتال فروش وارد نمایید. پس از تایید پرداخت شما محصول شما تحویل خواهد شد.
همچنین شما می توانید انتقال کارت به کارت(شتابی) را از طرق دیگر مانند درون شعبه،اینترنت بانک،موبایل بانک،پایانه فروش(pos) و یا هر روش دیگری انجام دهید.
توجه:تایید پرداخت به این روش تنها در ساعات اداری برتینا انجام می پذیرد و ممکن مدتی بطول بیانجامد.

واریز به حساب بانکی (یکی از حساب های زیر)

بانک ملی:0101598958005 به نام عباس برتینا
بانک صادرات:0102488928002 به نام عباس برتینا
بانک پارسیان:800-1421815-8 به نام عباس برتینا
بانک سامان:807-800-309962-1 به نام عباس برتینا
بانک ملت:3390523751 به نام عباس برتینا
بانک پاسارگاد:223-8000-10607260-1 به نام عباس برتینا
شناسه شبا - ساتنا:IR900540107880001421815008 به نام عباس برتینا - بانک پارسیان
حساب شرکتی: بانک ملی:0106221845000 به نام شرکت فناوری پیشرفته پارسیان
شناسه شبا - ساتنا:IR760170000000106221845000 به نام شرکت فناوری پیشرفته پارسیان - بانک ملی
توجه مهم پرداخت به حساب شرکتی: حساب شرکتی تنها جهت سازمانهای دولتی و یا شرکتهای خصوصی بزرگ می باشد. لازم به ذکر است همه افراد و شرکتها می توانند به حساب شخصی واریز نمایند.
در این روش پس از مشاهده میزان قابل پرداخت در پرتال کاربران شما می توانید از طریق تمامی شعب یکی از بانکهای ذکر شده در بالا مبلغ مربوطه را به حساب واریز نموده و اطلاعات واریز را در پرتال فروش وارد نمایید. پس از تایید پرداخت شما محصول شما تحویل خواهد شد.
همچنین شما می توانید واریز به حساب را از طرق دیگر مانند اینترنت بانک،موبایل بانک،پایانه فروش(pos)،ساتنا،پایا و یا هر روش دیگری انجام دهید.
توجه:تایید پرداخت به این روش تنها در ساعات اداری برتینا انجام می پذیرد و ممکن مدتی بطول بیانجامد.

پرداخت به وسیله ی چک

در این روش شما می بایست یک فقره چک به مبلغ مورد نظر در وجه شرکت فناوری پیشرفته پارسیان به تاریخ روز و بدون قید توضیح صادر نموده و سپس اصل چک را برای شرکت ارسال نمایید. پس از دریافت اصل چک توسط برتینا و وصول آن محصول شما تحویل خواهد شد.
جهت هماهنگی برای ارسال اصل چک لطفا در ساعات اداری با واحد فروش تماس حاصل نمایید. 021-61064
توجه:تایید پرداخت به این روش ممکن مدتی بطول بیانجامد

واریز به حساب شرکت در خارج از کشور (پرداخت PAYPAL)

این روش برای کاربران خارج از کشور می باشد و آنها می توانند وجه مورد نظر را از طریق پی پال (Paypal) به حساب شرکت واریز نمایند.
در این روش پس از مشاهده میزان قابل پرداخت ریالی در پرتال فروش کاربران باید به سایت بانک ملی ایران مراجعه و مبلغ دلاری فاکتور خود را محاسبه نمایند سپس از طریق پی پال مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت منتقل نمایند و اطلاعات واریز را در پرتال فروش وارد نمایید. پس از تایید پرداخت شما محصول شما تحویل خواهد شد.
توجه:تایید پرداخت به این روش تنها در ساعات اداری برتینا انجام می پذیرد و ممکن مدتی بطول بیانجامد.
توجه:ارائه تصویر مدرک شناسایی صاحب اکانت پی پال و یک مدرک اقامت مربوط به صاحب اکانت پی پال الزامی می باشد.
توجه:برای دریافت اکانت پی پال شرکت به پرتال پشتیبانی مراجعه و یک درخواست ارسال نمایید.

اعزام پیک به محل مشتری

در این روش پس از انجام هماهنگی لازم با بخش فروش شرکت پیک به محل مشتری (تهران و حومه) اعزام می گردد و پس از دریافت چک و یا مبلغ ریالی مشتری یک رسید به وی تحویل خواهد شد. سپس این مبلغ در ناحیه کاربری مشتری اضافه خواهد شد و مشتری می تواند با ان اعتبار اقدام به سفارش محصولات و خدمات خود نماید.
جهت هماهنگی برای ارسال پیک در ساعات اداری با واحد مالی تماس حاصل نمایید. 021-61064
توجه:تایید پرداخت به این روش ممکن مدتی بطول بیانجامد.
توجه:سرویس اعزام پیک تنها جهت سازمانهای دولتی و یا شرکتهای خصوصی بزرگ می باشد.
توجه:هزینه پیک به عهدی مشتری می باشد و در صورت تمایل می توان هزینه پیک را از میزان اعتبار پرداختی مشتری کسر نمود.

درخواست ارائه فاکتور کتبی: برتینا به صورت معمول و در راستای گسترش فرهنگ استفاده از اینترنت و کاهش فرآیند کاغذی یک فاکتور اینترنتی رایگان برای هر سفارش ایجاد می نماید. این فاکتور دارای سربرگ و آرم برتینا بوده کاربر می تواند انرا چاپ نماید و این فاکتور یک فاکتور رسمی و رایگان می باشد. لازم به ذکر است این فاکتور بر اساس قانون تجارت الکترونیک یک فاکتور معتبر می باشد.
در صورتی که کاربر علیرغم شرایط بالا نیاز به فاکتور کتبی برتینا داشته باشد می تواند جهت دریافت راهنمایی بیشتر در ساعات اداری با واحد مالی تماس حاصل نماید
شما باید در هنگام سفارش گزینه دریافت فاکتور کتبی را انتخاب نمایید و توجه داشته باشید این مورد رایگان نبوده و دارای هزینه می باشد و زمان صدور آن پس از تکمیل عملیات توسط کاربر حداکثر 3 هفته خواهد بود.
توجه:هزینه ارسال فاکتور به عهده کاربر می باشد.
توجه:پس از تکمیل مراحل سفارش و پرداخت جهت پیگیری صدور فاکتور کتبی در ساعات اداری با واحد مالی تماس حاصل نمایید 021-61064
درخواست قرارداد کتبی: برتینا به صورت معمول و در راستای گسترش فرهنگ استفاده از اینترنت و کاهش فرآیند کاغذی قرارداد کتبی صادر نمی نماید و بر اساس قرارداد الکترونیکی مابین برتینا و مشتری اقدام می نماید. این قرارداد الکترونیکی پس عضویت کاربر در برتینا و پرداخت به برتینا توسط کاربر به صورت دیجیتالی امضا می گردد که مفاد آن شرایط استفاده از سرویس برتینا می باشد. این قرارداد بر اساس قانون تجارت الکترونیک یک قرارداد معتبر و قانونی بین برتینا و مشتری می باشد.
در صورتی که کاربر علیرغم شرایط بالا نیاز به قرارداد کتبی برتینا داشته باشد بر اساس شرایط زیر می تواند اقدام به درخواست قرارداد کتبی نماید. فایل نمونه قرارداد در زیر قرارداده شده است.
فایل نمونه قرارداد کتبی
شما باید در هنگام سفارش گزینه دریافت قرارداد کتبی را انتخاب نمایید و توجه داشته باشید این مورد رایگان نبوده و دارای هزینه می باشد و زمان صدور آن پس از تکمیل عملیات توسط کاربر حداکثر 3 هفته خواهد بود. لازم به ذکر است هر قرارداد حداکثر می تواند شامل پنج عنوان باشد و برای موارد بیشتر باید درخواست مجزای قرارداد ارسال گردد و برای موارد کمتر تنها یک درخواست کافی می باشد.همچنین متن قرارداد کتبی دقیقا مانند فایل نمونه قرارداد در بالا می باشد و تحت هیچ شرایطی هیچ گونه تغییری در متن قرارداد ایجاد نخواهد شد. شما می توانید جهت دریافت راهنمایی بیشتر در ساعات اداری با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
توجه:در صورت درخواست قرارداد کتبی، فاکتور کتبی نیز باید صادر گردد.
توجه:پس از تکمیل مراحل سفارش و پرداخت جهت پیگیری صدور قرارداد کتبی در ساعات اداری با واحد فروش تماس حاصل نمایید 021-61064
توجه:به ازای هر 5 عدد کالا یا خدمات تنها یکبار گزینه صدور قرارداد را انتخاب و پرداخت نمایید.
قرارداد کتبی در حال حاضر تنها جهت سرویسهای میزبانی وب ، ایمیل ، دامین و سرور ارائه می گردد.

left arrow right arrow
اخبار
ما را حمایت کنید: