تغییرات صنعت تبلیغات کلیکی در سال 2018
ژانویه 21, 2018
تبلیغ در gmail
تبلیغ در جیمیل – Gmail Ads
فوریه 18, 2018
افزونه پروموشن گوگل

افزونه پروموشن (Promotion Extensions) در گوگل ادوردز چیست؟

افزونه پروموشن گوگل ادوردزدر اواخر سال 2016، کاربران گوگل ادوردز متوجه شدند که گول در حال تست یک افزونه ی جدید می باشد. افزونه پروموشن ، افزونه ی محبوبی برای تجارتهای الکترونیکی می باشد.

بیاید باهم نگاهی به جزئیات این افزونه بیاندازیم.

افزونه پروموشن (Promotion Extensions) در گوگل ادوردز چیست؟

افزونه پروموشن امکان نمایش پیشنهادات و فروش های ویژه همراه با تبلیغات متنی در موتور جستجوی گوگل را فراهم می کند. این افزونه در زیر متن تبلیغ نشان داده می شود و البته که استفاده از آن رایگان است. همانند مابقی افزونه هایی که امکان کلیک دارند ، کسر هزینه به ازای کلیک می باشد.

افزونه ی promotion  در زیر متن تبلیغ ، در فرمتی که برای خواندن آسان می باشد ، به صورت بُلد (برجسته) به نمایش در می آید.

مناسبت های ویژه ای همچون ولنتاین ، روز مادر و… که بسیاری از کسب و کارها بر روی محصولات خود ، تخفیف و پیشنهادات ویژه ای اعمال می کنند بهترین فرصت برای استفاده این اکسنتشن است.

افزونه پروموشن در دو قسمت با جزئیات در رابطه با آفر و پیشنهاد شما به نمایش در می آید و هنگام کلیک بر روی این افزونه کاربران به صفحه ای که برای آفر خود در نظر گرفته اید هدایت می شوند.

افزونه ی promotion در فرمت های مختلف موبایل و دسکتاپ  آفرهای شما را در شبکه ی جستجوی گوگل به نمایش در می آورد.

چه موقع از افزونه ی promotion استفاده می شود؟

از افزونه ی promotion برای جذب مشتریانی که به دنبال آفرهای ویژه ی شما هستند استفاده کنید ، تعطیلات و یا رویدادهای خاص همچون جمعه ی سیاه ، فروش ویژه ی آغاز مدرسه از زمانهایی است که از این افزونه می توان استفاده کرد.

مطلب مرتبط  اضافه شدن لیست استثناء داینامیک به گوگل ادز

همچنین می توانید از این افزونه برای اعلام درصد تخفیفات محصولات خود نیز استفاده کنید. حتی می توانید کدهای تخفیفی که برای رویداد ها و مناسبت های خاص در نظر گرفته اید را از طریق آن به کاربران و مشتریان خود اعلام نمایید.

مزایای استفاده از افزونه ی promotion

  • به روز رسانی راحت : برای مناسبت های مختلف نیازی نیست متن تبلیغ جدید ایجاد کنید تنها کافی است از افزونه ی promotion استفاده کنید
  • ویراش افزونه بدون از دست دادن اطلاعات : در هنگام ویرایش اطلاعات تبلیغاتی تمام نگرانی ها برای از دست دادن آمار به دست آمده می باشد اما در این افزونه با ویرایش اطلاعات آن تمامی آمار ها محفوظ باقی می مانند .
  • اولویت بندی نمایش در موبایل : با توجه به اولویت بندی می توانید تنظیمات رابه گونه ای نجام دهید که این افزونه تنها در موبایل به نمایش در بیاید
  • برنامه ریزی انعطاف پذیر : برای نمایش این افزونه به راحتی میتوان تاریخ دقیق مناسبت ها و حتی ساعت شروع برای نمایش را تنظیم کرد .

استفاده از افزونه ی promotion در گوگل ادوردز به صورت رایگان می باشد اما هنگام کلیک کاربران بر روی این افزونه ، هزینه ای معادل با هزینه کلیک درنظرگرفته شده بابت هر کلیک از اعتبار تبلیغ شما کسر می شود ، لازم به ذکر است چناچه فردی اقدام به کلیک بر روی تمام افزونه های تبلیغ نماید این کیک ها Invalid در نظر گرفته شده و هزینه ای از اعتبار تبلیغ کسر نمی شود.

تبلیغ در گوگل برتینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *