گوگل
بررسی حالات تطبیق کلیدواژه ها در تبلیغات گوگل ادز
اکتبر 2, 2019

افزونه جدید گوگل ادز برای دریافت اطلاعات مشتری

اکستنشن فرم دریافت اطلاعات مشتری در گوگل ادز

گوگل در حال آزمایش روشی جدید برای کسب و کارهاست با این هدف که بتوانند اطلاعات بیشتری از مشتری های خود از طریق افزونه های جدید در گوگل ادز کسب کنند.

این افزونه ی جدید که Lead Form نام دارد توسط کاربری با نام Steven Johns مشاهده و توسط اسکرین شات هایی در توییتر منتشر شده است.

توییت درباره افزونه جدید گوگل ادز

در این اسکرین شات منتشر شده میتوانید نحوه ی عملکرد این افزونه ی جدید را مشاهده کنید. این افزونه با هدف ترغیب مشتریان برای برقراری ارتباط و یا به عبارتی call to action طراحی شده است و در مثال بالا برای ارائه آفر ویژه ای که تنها پس از پر کردن فرم ورودی برای مشتریانی قابل دسترسی خواهد بود، مورد استفاده قرار گرفته است.

تبلیغ کنندگان میتوانند فرم ورودی را مطابق با سلیقه ی خود تنظیم کرده و از عنوان ها و توضیحات مختص خود استفاده نمایند. از این رو به سادگی آن ها میتوانند اطلاعاتی از مشتری که برای کسب و کار آن ها حیاتی میباشد را مشخص کرده و و از مشتریان خود آن را درخواست کنند.

اطلاعات درخواستی از مشتری میتواند یکی و یا همه ی موارد زیر باشد:

  • نام مشتری
  • ایمیل
  • شماره تماس
  • کدپستی

افزونه lead form گوگل ادز

همانطور که در مثال بالا مشاهده میکنید، میتوانید تصویر بک گراند نمایش داده شده در فرم مدنظر خود را طراحی و آپلود نمایید.

همچنین می توانید پس از تکمیل فرم توسط کاربران از لینک ورود به سایت و یا دانلود مستقیم به عنوان call to action استفاده کنید.

مطلب مرتبط  پنج راه برای بهبود موبایل مارکتینگ

و در آخر میتوانید پیام نمایش داده شده پس از تکمیل فرم ورودی توسط کاربران را ویرایش کرده و متن مدنظر خود را قرار دهید.

همچنین جهت مشاهده ی داده های جمع آوری شده توسط این افزونه میتوانید به سادگی این داده ها را دانلود نمایید. توجه داشته باشید این داده ها تنها 30 روز قابل دانلود میباشند و پس از آن توسط سیستم حذف می گردند.

 

تنظیمات افزونه lead form گوگل ادز

صفحه جدید ساپورت گوگل نشان می دهد که ورودی های تبلیغات کلیکی از اکستنشن ها یک قابلیت بتا می باشد و در حال حاضر تنها برخی از کسب و کارهای توانایی مشاهده و استفاده از آن را برای تبلیغات گوگل دارند.

منبع : searchenginejournal

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز / 5. تعداد نظرات :

The following two tabs change content below.

شبنم قرشی

Google Ads Administrator & Content Development Specialist at Bertina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *