زندگی در گوگل
زندگی در گوگل Google
آگوست 19, 2020
صفحه اصلی موتور جستجوی گوگل
سرچ چطور اتفاق میافتد؟
ژانویه 20, 2021
آمار سرچ کاربران گوگل در سال 2020

مروری بر سال 2020 از نگاه گوگل

گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جستجوی دنیا طی سال های اخیر و در پایان هر سال ویدئویی از اتفاقات و سرچ های کاربران خود تهیه کرده و گرایش های مردم و ترندهای سال گذشته را در YouTube خود به نمایش میگذارد.

این ویدئوها هرساله از سرچ و جستجوی کاربران اینترنت در گوگل بدست می آیند و نشانگر روحیه انسانها در سال گذشته میباشد.

  • در سال قبل یعنی سال 2020 میلادی اتفاقات بسیار عجیب و نادری مانند شیوع ویروس کرونا، آتش سوزی های عظیم، اعتراضات مردمی، بحران های اقتصادی، انتخابات های مهم و جنجالی و… در کره خاکی افتاد که باعث شد ویدئوی year in search 2020 گوگل نیز متفاوت تر از سال های قبل باشد. ویدئوی مرور سال 2020 تلفیقی از غم و شادی و نا امیدی و امید است. به گفته GOOGLE مردم در سال 2020 بیشتر به دنبال پاسخی برای سوالات خود بودند و کلمه چرا ( Why) بسیار بیشتر از گذشته در سرچ های کاربران به چشم میخورد.
  • برای مثال در سال 2019 جستجوهای مردم جهان حول محور قهرمان و قهرمان پروری بود و همچنین قهرمانان واقعی و Super Hero های فیلم ها و کتاب های تخیلی بسیار مورد توجه کاربران گوگل بودند.
  • در حالی که عمده سرچ های مردم در سال 2018 از دید گوگل، درباره خوب بودن بود و در هرچیزی به دنبال بهترین آن بودند. به نظر میرسد بزرگترین دغدغه انسانها در سال 2018 اینکه چگونه میتوانند در کاری یا چیزی خوب باشند، بوده است. چرا که کلمه good بیشترین سرچ را در سال 2018 داشته است.
  • در سال 2017 نیز بیشترین سرچ های گوگل درباره چگونگی اتفاقات و علت آنها بود. مردم در سال 2017 به دنبال سر در آوردن از علت وقایع و اتفاقات و هرچیزی که میدیدند بودند. در سال 2017 انسانها به دنبال یادگیری و کسب اطلاعات مهم بودند و کلمه How کلمه کلیدی سال 2017 بود.
مطلب مرتبط  آموزش نوشتن متن تبلیغ در گوگل ادز

در ادامه این مطلب میتوانید آخرین ویدئو سال 2020 گوگل را با زیرنویس فارسی مشاهده و دانلود نمایید.

 

با برتینا همراه باشید…

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.5 / 5. تعداد نظرات : 4

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *