کلمات کلیدی منفی برای تبلیغ در گوگل
کلمات کلیدی منفی یا negative keywords در گوگل ادوردز چیست؟
فوریه 27, 2018
سوالات متداول تبلیغات گوگل
سوالات متداول درباره تبلیغات گوگل
می 29, 2018
افزونه گوگل ادوردز

بهترین افزونه گوگل ادوردز برای بهینه سازی تبلیغ در گوگل

افزونه گوگل ادوردزپلتفرم گوگل ادوردز به شما اجازه می دهد تا با بهره گیری از تمام امکانات تبلیغات خود را کاملا سفارشی کرده و آن را نسبت به باقی تبلیغ ها منحصربفرد کنید. در واقع، این یکی از دلایلی محبوبیت بالای گوگل ادوردز در مقایسه با سایر شبکه های PPC می باشد. تبلیغات PPC به صورت کلی شامل خط توضیحات و یک عنوان است اما امروزه تبلیغات PPC را می توان سفارشی کرد. برای انجام این کار می توان از افزونه های تبلیغاتی خاصی که پلتفرم ادوردز در اختیار تبلیغ کنندگان قرار داده است استفاده کرد و تا حدودی درصد CTR را افزایش داد.

با این حال، برای انجام این سفارشی سازی صدها گزینه برای بررسی وجود دارد و تنظیمات خاصی نیز لازم می باشد . با توجه به وجود افزونه های تبلیغاتی بسیار زیاد ، انتخاب صحیح برای بهره وری بیشتر تبلیغات PPC شما حائز اهمیت می باشد

برای کمک به افزایش کارایی تبلیغات شما، ما کاربردی ترین افزونه های ادوردز را به شما معرفی می کنیم.

افزونه آدرس (Address Extension)

افزونه آدرس

اولین مورد ، افزونه ی آدرس می باشد و دقیقا همان چیزی است که شما انتظار دارید. در این مورد می توانید با اضافه کردن آدرس ، دسترسی را برای کاربران خود آسان کنید .

برای کسب و کار فیزیکی وجود یک آدرس در مقایسه با کسب و کارهای آنلاین مفید تر و کارآمدتر می باشد ، این قابلیت نه تنها آدرس شما را به نشان می دهد ، بلکه با کلیک بر روی آن ، نقشه در گوگل مَپ به طور خودکار بارگذاری خواهد شد.

مطلب مرتبط  سوالات متداول درباره تبلیغات گوگل

افزونه آدرس اطلاعات جزئی اما مفیدی را به کاربران ارائه می دهد  به ویژه اگر یک کسب و کار محلی را برای مشتریان محلی تبلیغ کنید. چنانچه کاربران این آدرس را در منطقه تشخیص دهند، پس احتمال کلیک نیز افزایش می یابد.

افزونه Sitelinks

افزونه Sitelinks

مورد بعدی ، افزونه ی Sitelinks می باشد. این افزونه ی مفید به شما امکان افزودن لینک های داخلی سایت در در زیر متن تبلیغات به شما می دهد تا کاربران با کلیک بر روی آن ها به صفحات خاصی هدایت شوند . به طور پیشفرض، تبلیغات تنها یک لینک دارد و همان لینکی است که کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغات به آن صفحه هدایت می شوند. با استفاده از این مورد می توانید لینک های داخلی سایت را نیز در تبلیغات خود نشان دهید.

این افزونه در صورتیکه شما تمایل به معرفی خدمات ویژه و یا پیشنهاد های ویژه ی خود به کاربران را دارید ، بسیار مفید و کاربردی است. با استفاده از این افزونه ، شما در یک تبلیغات خدمات و یا محصولات مختلف خود را معرفی کنید.

افزونه ی تماس (Call Extensions)

افزونه ی تماس

افزونه تماس یا Call Extensions اغلب به اندازه کافی در گوگل ادوردز استفاده نمی شود. با توجه به افزایش ترافیک تلفن همراه به طور سالانه ، ایجاد افزونه ی تماس برای تبلیغات کاملاً ضروری است. هنگامی که یک کاربر تبلیغ شما را دیده و تمایل به برقراری ارتباط دارد اولین راه تماس با شماره تماس شما می باشد. تعداد زیادی از شرکت ها شماره تلفن خود را در متن تبلیغ نشان می دهند، اما کلیک بر روی شماره های موجود در متن تبلیغ منجر به تماس نمی شود  این به این معنی است که کاربران  در هنگام مشاهده تبلیغات شما یا باید شماره تماس را به خاطر بسپارند و یا آن را یادداشت کنند . آیا با استفاده از این قابلیت، کلیک بر روی شماره که منجر به تماس شود آسان تر نیست ؟

مطلب مرتبط  بررسی حالات تطبیق کلیدواژه ها در تبلیغات گوگل ادز

اگر می خواهید از ، از دست دادن مشتریان بالقوه جلوگیری کنید، باید این قابلیت را بلافاصله به تبلیغات کلیکی خود اضافه کنید.

افزونه کال اوت (callout)

افزونه کال اوت

با افزودن این مورد به تبلیغات ، شما می توانید یک خط اضافی که می تواند شامل اطلاعات کوتاهی در ارتباط با خدمات و یا محصولات شما باشد را به تبلیغات خود اضافه کنید . این اطلاعات اغلب شامل ویژگی ها و مزایای اصلی است که  دلیل بر ارجحیت شما به تبلیغ کنندگان دیگر است.

با استفاده از افزونه کال اوت (callout) به علاوه ی اینکه فضای بیشتری برای معرفی خدمات و یا محصولات خود دارید ، این گزینه تا حد زیادی سبب بهینه سازی تبلیغات شده ، درنتیجه یک تبلیغ بهینه با کلمات کلیدی مناسب، نمره کیفیت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و در نتیجه هزینه ی تبلیغات کاهش می یابد.

در این مقله به بررسی 4 افزونه گوگل ادوردز پرداختیم. پیشنهاد می شود که از تمامی افزونه های موجود برای تبلیغات خود استفاده نکنید زیرا در این حالت متون تبلیغ شلوغ به نظر رسیده و سبب سردرگمی کاربران می شود. در عوض فقط مواردی که برای کسب و کار شما ضروری هستند را انتخاب کنید و احتمالا پیشرفت چشمگیری خواهید داشت.

 

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *