لوگوی مایکروسافت
خارج کردن دیتاسنتر مایکروسافت از زیر آب پس از 2 سال
سپتامبر 15, 2020
hack
حملات سایبری به سیستم های ده ها بیمارستان در آمریکا
سپتامبر 30, 2020
لوگوی لینکدین

قابلیت گذاشتن استوری به لینکدین هم اضافه شد

لینکدین

لینکدین را می توان آخرین پلتفرمی دانست که قابلیت استوری را به ویژگی های خود اضافه کرده است. این شبکه اجتماعی حرفه ای، با رونمایی از جدیدترین طراحی مجدد خود، آزمایش چندین ماهه این شرکت را برای امکان گذاشتن استوری رسمی کرد.

این کمپانی این ویژگی را برای همه کاربران خود در ایالات متحده و کانادا ارائه داده و قصد دارد در چند هفته آینده این ویژگی را برای همه افراد جهان فراهم کند.

استوری لینکدین، بسیار شبیه به اینستاگرام یا اسنپ چت است. می توانید یک عکس بگیرید، به آن متن و یا گیف اضافه کرده و در اکانت خود آپلود کنید تا 24 ساعت تمام دوستانتان آن را ببینند. شما هم چنین می توانید برای کنترل اینکه چه کسی می تواند استوری شما را مشاهده کند، تنظیمات حریم خصوصی خود را تغییر دهید. هم چنین LinkedIn تمام استوری های کاربران دیگری که با آن ها در ارتباط هستید را در بالای صفحه اصلی شما قرار می دهد.

استوری لینکدین

لیز لی، مدیر ارشد محصولات لینکدین، می گوید که آزمایشات اولیه این ویژگی نشان داده که برخی از افراد تمایل بیشتری به پست استوری دارند، زیرا می دانند بعد از 24 ساعت از بین می رود. لی به Engadget گفت: “اعضای لینکدین در گذشته به اشتراک گذاشتن در این شبکه اجتماعی را ترسناک می دانستند. ما امیدواریم که این قابلیت، باعث ایجاد مکالمات بیشتر افرادی شود که در LinkedIn چیزی را به اشتراک نمی گذارند.”

لی همچنین خاطرنشان کرد که قابلیت استوری می تواند به کارمندان در زمانی که بسیاری از آن ها هنوز از خانه کار می کنند کمک کند تا احساس قطع ارتباط با همکاران خود را نداشته باشند. با این اوصاف، او گفت که هدف این است که کماکان این شبکه اجتماعی را حرفه ای نگه دارد.

مطلب مرتبط  گوشی پرچمدار سامسونگ در کمتر از یک دقیقه هک شد

لی می گوید: “شما قرار نیست همان چیزهایی را که در شبکه های دیگر به اشتراک می گذارید در این جا به اشتراک بگذارید.” “البته این بدان معنا نیست که شما نمی توانید تصویری از سگ خود به اشتراک بگذارید … اما هدف این است که مکالمات را به همان روشی که در محل کار خود دارید ادامه دهید.”

علاوه بر استوری، طراحی مجدد لینکدین با به روزرسانی های دیگری همراه است. ویژگی های جستجوی سایت مورد بازنگری قرار گرفته که شامل گزینه های جدید فیلتر کردن و امکان یافتن دوره های آنلاین و سایر مطالب لینکدین از ابزار اصلی جستجو است. به پیام رسان این پلتفرم مانند فیس بوک، ویژگی دیگری مانند ایموجی و همچنین امکان شروع تماس ویدیویی از طریق چت اضافه شده است. تماس ویدیویی این شبکه اجتماعی که در ماه اکتبر آغاز خواهد شد، از Zoom ، Microsoft Teams ، Slack و BlueJeans پشتیبانی می کند.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 2

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

سیمین جلیلی جو

Content Creator at Bertina

Latest posts by سیمین جلیلی جو (see all)

مطلب مرتبط  اینستاگرام برای تخمین سن کاربران دست به دامان هوش مصنوعی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *