نکاتی که باید قبل از ثبت دامنه در سایت‌های خارجی بدانید!
نکاتی که باید قبل از ثبت دامنه در سایت‌های خارجی بدانید!
جولای 5, 2022
سرور اختصاصی چیست؟ تمامی نکاتی که قبل از خرید سرور اختصاصی باید بدانید!
سرور اختصاصی چیست؟ تمامی نکاتی که قبل از خرید سرور اختصاصی باید بدانید!
جولای 12, 2022
آیا خرید از سایت هتزنر Hetzner بهترین گزینه است؟

آیا خرید از سایت هتزنر Hetzner بهترین گزینه است؟

خرید از سایت هتزنر Hetzner

به طور معمول، هر شخصی که به دنبال خرید کالا باشد، در مورد آن تحقیق می‌کند و پس از کسب اطلاعات و بررسی نظرات، در مورد خرید آن کالا تصمیم می‌گیرد که ممکن است دغدغه هر شخص در مورد هر جنس متفاوت باشد. اما وبمسترها معمولا یک دغدغه مشترک دارند که آن هم خرید سرور مناسب برای راه‌اندازی وبسایت است. در این مقاله، شرکت هتزنر که یکی از بهترین دیتاسنترهای دنیا است را به شما معرفی کردیم و خرید سرور از هتزنر Hetzner را مورد بررسی قرار دادیم.

با توجه به متفاوت بودن نیاز افراد و وبسایت‌ها، تعریف مناسب بودن سرور در ذهن هر وبمستر متفاوت است و می‌توان گفت که سرور یا هاستی خوب است که بتواند نیاز سایت و وبمستر را برطرف کند. پس نتیجه می‌گیریم که ابتدا، باید نیازهای خود و وبسایت را بشناسید و سپس به دنبال سرویس هاستینگ خوب بگردید.

معیارهای سرور مناسب چیست؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم، برای انتخاب سرور مناسب باید نیازهای وبسایتتان را بشناسید و در واقع بدانید که سرور و وبسایت شما قرار است چه کاری انجام دهند. در زیر چند معیاری که بررسی آن‌ها لازم و ضروری است را به شما معرفی کرده‌ایم.

۱. سخت‌افزارهای بروز

برای انتخاب سرویس هاستینگ مناسب، باید توجه داشته باشید که سخت‌افزارهای دیتاسنتر شرکت میزبانی بروز باشند، در غیر این صورت ممکن است بر عملکرد وبسایت تاثیر منفی بگذارند و سرورها را کند کنند.

۲. منابع سرور

شما باید در انتخاب سرور مناسب خود به منابع اختصاصی وبسایتتان توجه کنید و از یکی بودن منابع اعلام شده با منابعی که پس از خرید سرور در اختیار شما گذاشته می‌شود، اطمینان حاصل کنید.

۳. موقعیت سرور

معمولا شرکت‌های میزبانی وب داخلی، سرویس‌های هاستینگ خود را در دو موقعیت ایران و خارج از ایران ارائه می‌دهند. شما با توجه به نوع کسب‌وکار و نیاز وبسایت خود، باید موقعیت جغرافیایی مناسب خود را انتخاب کنید.

۴. پشتیبانی فنی

در هر زمان از شبانه‌روز، ممکن است سرور یا وبسایت شما دچار مشکل شود و در این صورت، لازم است که از پشتیبانی شرکت میزبانی خود استفاده کنید. پس با توجه به توضیحات، بهتر است که سرویس هاستینگ خود را از شرکت‌های میزبانی وب با پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته تهیه کنید.

مطلب مرتبط  هزینه هر کلیک در گوگل ادز چقدر است؟

هتزنر، بهترین و محبوب‌ترین دیتاسنتر دنیا

شرکت هتزنر Hetzner یکی از محبوب‌ترین و بهترین دیتاسنترهای جهان است. این شرکت از سال ۱۹۹۷ خدمات میزبانی وب و سرویس‌های هاستینگ را جهت عملکرد بهتر سایت‌ها، ارائه می‌دهد. سخت‌افزارهای بروز، فناوری پایدار، خدمات انعطاف‌پذیر و آپتایم بسیار بالا از جمله ویژگی‌هایی است که دیتاسنتر هتزنر را در دنیا محبوب کرده است. دیتاسنترهای هتزنر در آلمان و فنلاند قرار دارند و جالب است بدانید که Hetzner از منابع تجدید پذیر برای تامین انرژی سرورها در دیتاسنترهای خود استفاده می‌کند.

هتزنر، بهترین و محبوب‌ترین دیتاسنتر دنیا

بسیاری از وبمسترها فکر می‌کنند که خرید مستقیم سرور از هتزنر بهترین راه‌حل است؛ اما آیا واقعا اینطور است؟! درست است که دیتاسنتر هتزنر از محبوب‌ترین‌ها در دنیا است؛ اما خرید سرور از هتزنر Hetzner دردسرهایی هم دارد که باید قبل از تصمیم‌گیری، با آن‌ها نیز آشنا باشید.

۱. برای خرید سرور از هتزنر Hetzner نیاز به پرداخت ارزی دارید

با توجه به اینکه دیتاسنتر و شرکت هتزنر در خارج از ایران قرار دارند، برای پرداخت هزینه سرویس خود، باید ارز بپردازید. به علت تحریم‌ها، امکان پرداخت ارز از ایران به صورت مستقیم فراهم نیست و لازم است که از طریق صرافی و دیگر راه‌حل‌های موجود این کار را انجام دهید. در این صورت با پیچیدگی مواجه می‌شوید و همچنین هزینه تمام شده برای شما بسیار زیاد می‌شود.

در نتیجه، بهتر است که از شرکت‌های میزبانی وب در ایران که به صورت ریسلر یا همان نمایندگی، سرویس‌های شرکت هتزنر را ارائه می‌دهند از خدمات و مزایای دیتاسنتر هتزنر بهره‌مند شوید.

۲. در صورت بروز هرگونه مشکل، نیاز به مکاتبه با شرکت هتزنر دارید

در صورتی که مشکلی برای سرویس میزبانی وب و یا وبسایت شما پیش آید، لازم است که با شرکت میزبانی خود مکاتبه کنید تا مشکل را بررسی و رفع کنند. از آنجایی که این شرکت آلمانی است و قوانین پیچیده‌ای دارد، ممکن است که در هنگام مکاتبه و یا همان ابتدای خرید سرور از سایت هتزنر Hetzner با مشکلی برخورد کنید و ندانید که چگونه آن را رفع کنید. 

مطلب مرتبط  هاست سی پنل آلمان چیست و مناسب برای چه کاربرانی است؟

بهترین راه برای برای جلوگیری از این موضوع، خرید سرویس‌های هاستینگ از نمایندگی هتزنر در ایران است. هنگامی که سرویس هاستینگ خود را از نماینده هتزنر در ایران بخرید، در صورت وجود هرگونه مشکل با نماینده ایران طرف هستید که این موضوع، روند پیگیری و انجام کار شما را سریع‌تر می‌کند.

۳. خرید سرور از هتزنر Hetzner مقرون به صرفه نیست

همانطور که در مورد قبل اشاره کردیم، بهترین و به صرفه‌ترین راه برای استفاده از خدمات و مزایای دیتاسنتر هتزنر، خرید سرویس‌های هاستینگ هتزنر از شرکت‌های میزبانی ایران است. برای اینکه از امکانات و مزایای سرویس هاستینگ خود مطمئن باشید، باید توجه کنید که شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی هتزنر حتما به عنوان نماینده آن باشد و در واقع، سرویس‌ها را به عنوان ریسلر به شما ارائه دهد.

از آنجایی که شرکت‌هایی نظیر هتزنر به نمایندگان خود، سرویس‌ها و خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند، در بیشتر مواقع، قیمت تمام شده‌ سرویس‌ها برای نمایندگان بسیار کمتر از قیمت خرید به صورت مستقیم است. از این رو، قیمت نهایی که نمایندگان به شما اعلام می‌کنند کمتر از هزینه‌ای است که شما باید در روش خرید به صورت مستقیم بپردازید. در نتیجه، خرید سرویس هاستینگ از نمایندگان دیتاسنتر هتزنر در آلمان بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

برتینا، از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب است که سرویس‌های هاستینگ اروپا خود را به عنوان ریسلر شرکت هتزنر ارائه می‌دهد و توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

برای خرید سرور مجازی آلمان، خرید سرور اختصاصی آلمان و همچنین هاست لینوکس و ویندوز اروپا می‌توانید به وبسایت برتینا مراجعه کنید و یا با شماره ۶۱۰۶۴-۰۲۱ جهت مشاوره با کارشناسان برتینا تماس بگیرید. تمامی سرویس‌های مذکور از دیتاسنتر هتزنر به صورت مستقیم ارائه می‌شوند و جای نگرانی بابت هیچ چیز باقی نمی‌ماند.

مزایای خرید سرور از هتزنر Hetzner

دیتاسنتر هتزنر با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، جزو محبوب‌ترین و بهترین دیتاسنترهای دنیا قرار گرفته است. ویژگی‌ها و امکانات این دیتاسنتر عبارتند از:

  • ارائه کنترل پنل کامل به کاربران
  • ارائه سرورهای ابری (کلود) به صورت ماهانه و ساعتی
  • استفاده از سرورهای اختصاصی تا یک هفته به صورت آزمایشی
  • تحویل سرورهای اختصاصی در کمترین زمان
  • استفاده از منابع تجدیدپذیر
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
مطلب مرتبط  دلایل مختلف crash کردن VPS (اشکالات متداول سرور مجازی)

مزایای خرید سرور از هتزنر Hetzner

جمع‌بندی: خرید سرور از هتزنر Hetzner

همواره انتخاب سرور و سرویس هاستینگ خوب از دغدغه‌های وبمستران است. برای انتخاب سرویس هاستینگ مناسب، در ابتدا باید نیاز وبسایت خود را بشناسید و سرویس‌های هاستینگ را با یکدیگر مقایسه کنید.

در این مقاله، به یکی از بهترین و محبوب‌ترین دیتاسنترهای دنیا به نام هتزنر اشاره کردیم و خرید سرور از دیتاسنتر هتزنر Hetzner را مورد بررسی قرار دادیم. در نهایت، پس از بررسی جوانب مختلف به این نتیجه رسیدیم که خرید سرویس‌های هاستینگ هتزنر از شرکت‌های میزبانی ایرانی که این سرویس‌ها را به عنوان ریسلر ارائه می‌دهند، مقرون به صرفه‌ترین راه‌حل است.

در انتها، به معرفی برتینا که یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ هتزنر به صورت ریسلر است، پرداختیم. برتینا، تمامی سرویس‌های هاستینگ داخلی خود را از دیتاسنتر اختصاصی خود واقع در ساختمان مرکزی برتینا و سرویس‌های هاستینگ اروپا را از دیتاسنتر هتزنر واقع در آلمان با پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. همچنین تمامی سرویس‌های برتینا دارای آپتایم ۹۹.۹٪ و مجهز به بروزترین سخت‌افزارها هستند. برای مشاوره می‌توانید با مشاوران متخصص برتینا تماس بگیرید تا شما را برای خرید سرور از هتزنر راهنمایی کنند.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.7 / 5. تعداد نظرات : 3

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *