شبکه گوگل
شبکه گوگل چیست؟
دسامبر 17, 2017
کلیک هرز در گوگل ادوردز

فیلتر کردن کلیک هرز در گوگل ادوردز

کلیک هرز در گوگل ادوردز چیست؟ شما کمپین تبلیغاتی ادوردز خود را ایجاد کرده اید و تعداد کلیک ها را مشاهده می کنید. اما آیا تاکنون برای شما سوال شده که این کلیک ها توسط کاربران واقعی صورت می گیرند یا خیر؟

برخی از کلیک ها ممکن است منافع واقعی کاربران در تبلیغات را منعکس نکنند، گوگل این کلیک ها را با نام “کلیک هرز” معرفی می کند.

 

 

جای نگرانی نیست ، ربات های گوگل مراقب کلیک های تصادفی و مخرب نیز هستند.

از دید ربات های گوگل تمامی کلیک ها یکسان نیستند و راه های زیادی برای محافظت از شما در مقابل پرداخت به ازای کلیک هرز وجود دارد.

گاهی اوقات افرادی که عمدتأ از رقبای شما هستند، برای افزایش هزینه های تبلیغاتی شما و یا افزایش سود و منفعت خود، بر روی تبلیغات شما به صورت مداوم کلیک می کنند. گوگل مراقب این روش ها هست و پس از شناسایی ، آن کلیک ها را به عنوان کلیک هرز معرفی می کند.

ربات های گوگل همچنین ابزارهای کلیک خودکار، ربات ها یا دیگر نرم افزارهای فریب دهنده ای که طراحی شده اند تا به صورت مصنوعی باعث افزایش کلیک بر روی تبلیغات شوند را تشخیص می دهد.

همچنین کلیک های اضافی، مثل کلیک های دوتایی نیز توسط ربات های گوگل بررسی و شناخته می شوند.

در مواقعی که ربات گوگل با این موارد مواجه شود، کسر نشدن هزینه از اعتبار تبلیغ شما کاملأ توسط گوگل ادوردز بررسی و انجام می شود. گوگل اطلاعات مختلفی از کلیک ها از جمله زمان کلیک ها، کلیک تکراری و الگوی کلیک ها را تحلیل می کند.

مطلب مرتبط  کارآموزی در گوگل چگونه است؟

سیستم گوگل این عوامل را تجزیه و تحلیل می کند و سعی می کند قبل از اینکه در حساب شما نشان داده شود، این کلیک های نامعتبر را جداسازی و فیلتر کند. علاوه بر موارد مذکور، در صورتیکه احساس کردید کلیک هرز برای تبلیغ شما وجود دارد و توسط گوگل تشخیص داده نمی شود، امکان ارسال درخواست برای بررسی مجدد توسط کارشناسان گوگل وجود دارد.

در پایان لازم به ذکر است ستون کلیک های هرز را می توانید از طریق  تب Dimensions به کمپین خود اضافه کنید.

 

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *