لوگوی آمازون
چگونه آمازون به یک کمپانی بزرگ و موفق تبدیل شد؟
آگوست 18, 2020
Google People Cards
آموزش نحوه ساخت کارت ویزیت مجازی گوگل (people card)
آگوست 24, 2020
پینترست

25 واقعیتی که باید درباره Pinterest بدانید

پینترست

برای کسب و کارهایی که در دنیای اینترنت به دنبال افزایش فروش، جذب مشتری بیشتر و توسعه برند خود هستند، Pinterest یک بستر عالی می باشد. اما آیا فکر می کنید که همه چیز را در مورد پینترست می دانید؟ Pinterest یک بستر اجتماعی عظیم است که 367 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. فقط کافی است به رشد آن در طول سالها نگاه کنید. پینترست یک بستر امیدوار کننده برای نشان دادن برند شما است. اما آیا شما همه چیز را در مورد پینترست می دانید؟ در اینجا 25 واقعیت Pinterest برای آگاهی بیشتر شما آورده شده است.

تعداد کاربران پینترست

1. بیش از 200 میلیارد پین در Pinterest وجود دارد

به یک منبع الهام بخش برای برند خود نیاز دارید؟ به Pinterest بروید و میلیونها پین زیبا، منحصر به فرد، سرگرم کننده، متفکرانه و انگیزشی را مرور کنید.

 

2 . حدود 72 درصد از کاربران Pinterest زن هستند

در این میان 19٪ مردان و 9٪ نا مشخص هستند.

 

3. حدود 83 درصد از کاربران پس از دیدن محتوای برند در Pinterest اقدام به خرید می کنند

آمار جستجوهای بدون محدودیت در Pinterest زیاد است: 97٪. این فرصت بزرگی به شما می دهد تا وقتی افراد در مراحل اولیه خرید هستند، محتوای برندتان را در معرض مخاطبان خود قرار دهید. نام تجاری شما ممکن است ایده ای را داشته باشد که آن ها به دنبالش هستند.

 

4. پینترست سومین شبکه اجتماعی در ایالات متحده است

در اواخر سال 2019 ، پینترست از اسنپ چت به عنوان سومین شبکه اجتماعی محبوب آمریکا پیشی گرفت. این شرکت در حال حاضر 88 میلیون کاربر فعال ماهانه، در کنار Facebook و Instagram دارد.

 

Pinterest .5 در آخرین سه ماهه سال 2019، 400 میلیون دلار درآمد کسب کرده است

از این مقدار، 350 میلیون دلار در ایالات متحده و 50 میلیون دلار در سطح بین المللی کسب شده است.

 

6. Pinterest تنها شبکه اجتماعی است که می تواند شما را به 10 برند برتر مرتبط در ایالات متحده تبدیل کند

این شبکه اجتماعی در رده دهم و در کنار شرکت های بزرگی مانند Apple ،Android ، Disney و Spotify قرار دارد.

 

7. 98٪ از کاربران می گویند هر چیز جدیدی را که امتحان کرده اند در Pinterest پیدا کرده اند

کاربران Pinterest کنجکاو، با ذهن باز و خلاق هستند. اگر برند شما فاکتورهای جدیدی را که کاربران به دنبال آن هستند دارد، شانس بالایی برای تبدیل آنها به مشتری خود دارید.

مطلب مرتبط  شارژ اکانت گوگل پلی؛ چگونه حساب گوگل پلی را شارژ کنیم؟

 

8. 83٪ از کاربران هفتگی براساس محتوای برند در Pinterest اقدام به خرید کرده اند

اگر مخاطبان خود و آنچه که آنها دوست دارند را می شناسید، می توانید به راحتی با محتوای Pinterest آن ها را به سمت خرید از خودتان سوق دهید.

 

9. کاربران بین المللی Pinterest در حال افزایش هستند

هم اکنون بیش از 247 میلیون کاربر فعال ماهانه در Pinterest از خارج از ایالات متحده وجود دارد. از این گذشته، Pinterest انتظار دارد که پایگاه بین المللی آن در آینده از پایگاه ایالات متحده نیز پیشی بگیرد.

 

10. نمایش فیلم در Pinterest Grew 6x از سال 2018 تا 2019

حتما با اهمیت ویدئوها در بازاریابی دیجیتال آشنایی دارید. محبوبیت ویدئوها در پینترست، جایی که نمایش های ویدیویی سال به سال به طور پیوسته رشد می کنند، کمتر نیست.

 

11. آغاز تعامل کاربران پینترست با ویدیوها در سه ماهه آخر سال 2019

این امر به کاربران روش های بیشتری برای تعامل با محتوای ویدیویی ارائه می دهد.

 

 12. “Life Moments” یک عبارت جستجو شده محبوب در Pinterest است

پین های مرتبط با Life Moments (لحظات زندگی) در این اپلیکیشن شامل موارد زیر است:

  • جشن عروسی (1 میلیارد جستجو در سال).
  • خرید خانه جدید (3 میلیون جستجو در سال).
  • به دنیا آمدن نوزاد (646 میلیون جستجو در سال).
  • هدایا (566 میلیون جستجو در سال).
  • خرید خودرو (81 میلیون جستجو در سال).

پین های Life Moments دارای 22 درصد افزایش فروش هستند.

 

13.  کاربران پینرست به صورت میانگین 8 بار در ماه چیزی را سرچ می کنند

با این کار بیش از 2 میلیارد جستجو در ماه اضافه می شود.

 

14. حدود 40٪ از پدران در آمریكا از Pinterest استفاده می كنند

بله ، زنان بر جهان پینترست تسلط دارند. اما این بدان معنا نیست که مردان در این شبکه اجتماعی فعال نیستند. در حقیقت، پدران ایالات متحده در Pinterest از سایر کاربران فعال تر هستند. آنها 62٪ بیشتر از میانگین کاربران جستجو می کنند!

 

15. حدود 85٪ از کاربران پینترست از این شبکه اجتماعی در موبایل های خود استفاده می کنند

آمارا بالای استفاده از اپلیکیشن پینترست نسبت به سایتش به این معناست که اگر سایت شما هنوز برای نمایش در موبایل بهینه نشده است، زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید.

مطلب مرتبط  هاتجر چیست و استفاده از آن چه کاربردی در سایت شما دارد؟

 

16. 48٪ از کاربران پینترست از این بستر برای خرید استفاده می کنند

برای مقایسه، این درصد برای Facebook فقط 14٪ است.

 

17. 2:3 Aspect Ratio بهترین حالت برای نمایش پین ها است

مخاطبان Pinterest نسبت به پین های مبهم یا بریده شده تعامل کمتری دارند. برای جلوگیری از این امر، از تصاویر عمودی با کیفیت بالا برای پین های خود استفاده کنید. نسبت ابعاد 2:3 بهترین است. به عنوان مثال، 1000 * 1500 پیکسل.

 

18. ویدئوهای داستانی باعث افزایش مشارکت کاربران می شود

کاربران این اپلیکیشن فیلم های تبلیغاتی با محتوای داستانی را 32٪ بیشتر از فیلم های بدون موضوع تماشا می کنند. داستان شما لازم نیست طولانی و پیچیده باشد. اضافه کردن یک عامل انسانی، مسیری طولانی را برای تقویت تعامل پیش خواهد برد.

 

19. قرار دادن نام برند در قسمت توضیحات پین، آگاهی از برند را 2 برابر بیشتر افزایش می دهد

قسمت توضیحات پین یک معدن طلای با ارزش برای ارائه اطلاعات به مخاطبان است. از آن عاقلانه استفاده کنید.

 

20- پین های سازگار با محتوای صفحات فرود از نرخ تبدیل بالاتری برخوردار هستند

مخاطب شما روی لینک شما کلیک می کند زیرا آنها به پین ​​شما علاقه مند هستند. این بدان معناست که اگر صفحه فرود با پین شما بیش از حد متفاوت باشد، احتمالاً آنها احساس ناامیدی کرده و سایت را ترک می کنند. در حقیقت، پین های مطابق با صفحات فرود 13٪ نرخ تبدیل بیشتری دارند.

 

21. ذکر قیمت در توضیحات باعث افزایش فروش می شود

این موضوع بسیار تعجب آور است، زیرا همیشه گفته شده که تا زمانی که خریداران با محصول ما درگیر نشده اند، جزئیات قیمت گذاری را مخفی نگه داریم. اما ذکر قیمت محصولات یا خدمات در توضیحات پین منجر به فروش 28٪ بیشتر می شود.

 

22. نمایش تجربیات کسانی که از محصول شما استفاده می کند، باعث 67٪ فروش بیشتر می شود

کاربران پینترست تمایل دارند کیفیت محصولات یا خدمات شما را در عملو به صورت واقعی ببینند. بنابراین، استفاده از تجربیات خریداران و مشتریهای قبلی می تواند بهترین راهکار برای افزایش اعتماد کاربران باشد.

مطلب مرتبط  19 ابزار رایگان برای آنالیز شبکه های اجتماعی

 

23. در محتوای پین هایی که به صورت ایمیل مارکتینگ ارسال می کنید، از جملات انگیزشی استفاده کنید.

استفاده از یک جمله انگیزشی در توضیحات پین می تواند نرخ تبدیل را 70٪ افزایش دهد. برای برانگیختن احساسات کاربران از کلمات قدرتمند استفاده کنید.

 

24. کاربران Pinterest محتوای خانگی و شخصی را دوست دارند

در حقیقت ، 56 میلیون کاربر با محتواهای شامل رستوران های فضای باز، اتاق های نشیمن هندی، چشمه های فضای باز و موارد دیگر ارتباط برقرار می کنند.

 

25. 9.5 میلیون کاربر پینترست به محتوای خدمات مالی علاقه مند هستند

کاربران پینترست فقط برای یافتن ایده های بسته بندی هدیه از این شبکه اجتماعی استفاده نمی کنند بلکه برای تصمیم گیری های مهم و جدی خود نیز از این اپلیکیشن استفاده می کنند.

 

بهترین راهکار استفاده از Pinterest برای اهداف تبلیغاتی

قبل از هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید که در Pinterest جسور باشید. شما باید بدانید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند، چه چیزی را جست و جو می کنند تا آنها را در مقابلشان قرار دهید. از عکس های خیره کننده و ویدئوهای داستانی استفاده کنید، CTAهای قدرتمندی را بنویسید. با اندکی صبر و توجه به کیفیت محتوای پین های خود، از آنجا که تعداد بسیار زیادی کاربر در پینترست وجود دارد، به مروز زمان شاهد تبدیل عظیم کاربران به مخاطبان خود می شوید.

منبع : searchenginejournal

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.3 / 5. تعداد نظرات : 8

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *