9 دسته بندی بزرگ بازاریابی آنلاین
آگوست 28, 2017
گوگل ادوردز
انواع فرمت های تبلیغات ویدئویی در گوگل ادز
سپتامبر 5, 2017

SSUCv3H4sIAAAAAAAAA22MOwrAIBBE7zK1RWqvIharWcKCRHDXSrx7NKRMN/PmM5BIJcMP8ClWm1CBPxyklK7WyKTeC0yHTMbXKrDu9jcLY3N4wEF72mK6HxbXQePCpHse4kqMrL9uzPkA9J2OyocAAAA=

5 مورد از مهمترین فواید تبلیغ در گوگل – google adwords

آیا در مورد فواید تبلیغ در گوگل دچار تردید شده اید؟ ما 5 مورد از فواید تبلیغ در گوگل (google adwords) را برای شما در مقاله زیر توضیح داده ایم:

1 – نتیجه گیری سریع

تبلیغ در گوگل

در تبلیغ در گوگل (google adwords) برخلاف روشهای معمول برای تبلیغ کسب و کارها مانند درج آگهی در روزنامه ها ، پخش تراکت ، ارسال پیامک و ایمیل ، نصب بیلبورد و… که مستلزم پرداخت هزینه های هنگفت می باشد و دریافت بازخورد از طریق این روشها نیازمند شانس و صبر زیادی بوده ، از طریق تبلیغ در گوگل (google adwords) می توانید خدمات خود را به هزاران کاربر هدفی که در جستجوی خدمات و محصولات شما می باشند معرفی نمایید. در واقع در این روش ، برخلاف روش های معمول تبلیغاتی که در اکثر اوقات بازخورد مناسبی ندارند ، کاربر هدف در جستجوی شما خواهد بود.

2 – نتایج قابل محاسبه و تحلیل

تبلیغ در گوگل

با استفاده از گزارشات تبلیغ در گوگل (google adwords) ، می توانید تبلیغات خود را تحلیل و بهینه سازی نمایید. در این روش عملکرد تبلیغ شما کاملأ تحت کنترل ، قابل محاسبه و بررسی خواهد بود. به عنوان مثال از طریق تبلیغ در گوگل می توانید گزارشاتی از قبیل:

  • تعداد کلیک بر روی تبلیغ
  • تعداد نمایش تبلیغ
  • عبارات جستجو شده توسط کاربران
  • هزینه پرداختی به ازای هر کلیک
  • موقعیت جغرافیایی کاربران
  • سن و جنسیت کاربران
  • تعداد نمایش در ساعات مختلف روز

و… را دریافت و بررسی کنید و با استفاده از این داده ها ، تبلیغ خود را جهت دریافت بازخورد بهتر ، بهینه سازی و مدیریت نمایید.

مطلب مرتبط  آموزش نحوه ساخت کارت ویزیت مجازی گوگل (people card)

 

3 – بهینه سازی پیشرفته

تبلیغات در گوگل

با استفاده از ابزارهای و قابلیت های تبلیغ در گوگل (google adwords) می توانید هزینه های پرداختی را بررسی و کنترل نمایید و در مورد مقرون به صرفه بودن هزینه های پرداختی تصمیمات متنوعی داشته باشید و بهترین استراتژی را برای کسب درآمد بیشتر انتخاب نمایید. به عنوان مثال کاربری که در بازه زمانی خاص ، سود حاصله از فروش یک محصول خاصش کاهش پبدا کرده ، میتواند به راحتی هزینه پرداختی برای تبلیغ آن محصول خود را کاهش داده و بر روی تبلیغ سایر محصولات خود تمرکز کند.

 

4 – هدف گیری حرفه ای

تبلیغ دز گوگل

با استفاده از تبلیغ در گوگل (google adwords) ، برخلاف تبلیغ به سایر روشهای معمول ، می توانید تبلیغ خود را تنها به کاربرانی که برای دریافت سرویس یا محصول شما اعلام نیاز کرده اند نمایش دهید. روال کلی این نوع تبلیغ بدین صورت است که شما کلمات مرتبط با حوزه کاری خود را به عنوان کلیدواژه برای تبلیغ خود انتخاب کرده و کاربران با جستجوی این کلمات ، تبلیغ شما را در نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهند کرد.

اگر تصور شما براین است که کاربران با استفاده از گوگل ، بدنبال شما نخواهند بود ، تنها به ابن نکته توجه کنید که 95 درصد کسب و کارهای بزرگ دنیا در صفحه اول گوگل قرار دارند و شما با استفاده از تبلیغ در گوگل (google adwords) ، در میان این کسب و کارها به کاربران معرفی خواهید شد.

 

5 – گستره وسیع برای رقابت با برندهای معتبر

تبلیغات در گوگل برتینا

اگر کسب و کار نوپایی را راه اندازی کرده اید و احساس می کنید امکان رقابت با برندها و رقیب های شناخته شده خود را ندارید ، تبلیغ در گوگل برای شما فراهم شده است. با استفاده از تبلیغ در گوگل (google adwords)  و صرف هزینه بسیار اندک نسبت به رقبای معروف خود ، می توانید حتی برای چند ساعت در طول روز در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار گرفته ، هزاران کاربر را با کسب و کار خود آشنا کنید و تأثیر آن را بر روی کسب درآمد خود احساس نمایید.

مطلب مرتبط  تبلیغات در گوگل چیست؟ تبلیغات در گوگل چگونه است؟

با استفاده از امکانات تبلیغ در گوگل (google adwords) ، استراتژی تبلیغاتی خود را تغییر دهید و به جای صرف وقت و هزینه بسیار جهت یافتن مشتری های جدید ، اجازه دهید کاربران در جستجوی شما باشند.

تبلیغ در گوگل (google adwords) یک روش تبلیغاتی آنلاین است و تمامی قابلیت های ممکن برای بهینه بودن تبلیغ شما درتنظیمات آن تعبیه شده است.

در صورتیکه تبلیغ شما توسط پارتنر معتبری به بهترین حالت فعال شود ، بهترین بازخورد را از آن دریافت خواهید کرد. این فرصت را از دست ندهید.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *