bidd
ست کردن هزینه کلیک ها به صورت دستی در تبلیغ در گوگل
سپتامبر 6, 2017
ads
5 راه ساده برای بهبود نمره کیفیت (Quality Score) در تبلیغات کلیکی
سپتامبر 15, 2017
پریمیر پارتنر گوگل

6 مزیت پریمیر پارتنرهای گوگل نسبت به پارتنرها

partner google

اگر در فکر استفاده از تبلیغات در گوگل هستید بهتر است تبلیغات خود را به شرکت هایی که مورد تایید گوگل هستند بسپارید تا حداکثر راندمان و بازدهی را برای تبلیغات شما به دنبال داشته باشد.

اما قبل از بررسی مزیت ها و ویژگی های پریمیر پارتنرها بهتر است با سطوح مختلف همکاران گوگل آشنایی پیدا کنید:

  • عضو انجمن گوگل پارتنرها (A member of Google Partners community.): عضویت در این انجمن گامی مثبت در جهت گرفتن گواهینامه های گوگل پارتنری است اما از امکان و ویژگی های خاصی برخوردار نبوده و از لوگوی گوگل پارتنری نیز نمی توان استفاده نمود.
  •  پارتنر گوگل (A badged Google Partner.): یک گواهینامه ی معتبر که نشان می دهد شرکت مورد نظر قابلیت راهنمایی و فعال سازی اکانت گوگل ادوردز را داراست، برای داشتن اکانت MCC یا همان Adwords manager باید حداقل 12 ماه از عملکرد آن شرکت گذشته و طی 90 روز حداقل مبلغ 10 هزار دلار تبلیغات را فعال و مدیریت نموده باشد تا امکان دریافت این گواهینامه را داشته باشد که پس از دریافت این گواهینامه امکان درج لوگوی پارتنری در وبسایت شرکت مربوطه وجود خواهد داشت.
  • پریمیر پارتنر گوگل (A badged Premier Google Partner.): که بالاترین سطح همکاری با گوگل بوده و به عنوان همکار ویژه ی گوگل در سرویس گوگل ادوردز از امکانات و ویژگی های خاصی برخوردار خواهد بود. که در ادامه به بررسی این مزیت ها و ویژگی ها خواهیم پرداخت:

 

1-کارمندان و متخصصین شرکت های پریمیر پارتنر دارای گواهینامه ی اجرای تبلیغات در بخش های مختلف هستند، بنابراین تبلیغات توسط متخصصینی فعال میگردد که گوگل از آنها امتحان های لازم را دریافت و پس از قبولی در این امتحانات گواهینامه های لازم را به آنها اعطا نموده است.

مطلب مرتبط  چگونه کانال یوتیوب خود را تبلیغ کنید؟

2- از تمام ویژگی های گوگل ادوردز در تبلیغات خود بهره مند شوید، یکی از شرایط دریافت گوگل پریمیر پارتنری استفاده ی مناسب و درست از کلمات کلیدی منفی (Negative)، لینک های درون آگهی (Site link)، فرمت های تبلیغاتی مختلف، استفاده از کلمات کلیدی مناسب، هدف مند سازی تبلیغات و راندمان بالای تبلیغات در کمپین های اجرا شده است و تنها در صورت عملکرد موفق پریمیر پارتنری به شرکت مذبور اعطا می گردد.

3- پریمیر پارتنرها به ویژگی ها و سرویس های آزمایشی (Beta) گوگل دسترسی دارند و این بدین معنی است که مشتریان این شرکت ها از امکانات و ویژگی های جدید گوگل از 6 ماه تا یکسال زودتر از دیگران دسترسی داشته و استفاده می نمایند.

4- مشتری Vip گوگل، در صورتی که که مشکلی برای تبلیغ مشتریان شرکت های پریمیر پارتنرها به وجود آید، مشکل آنها با اولویت بالا و در اسرع وقت توسط تیم گوگل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

5-شرکت های پریمیر پارتنر به صورت دوره ای به جلسات آموزشی به گوگل دعوت و آخرین نکات و متدهای تبلیغاتی در زمینه ی تبلیغات متنی، ویدئویی، بنری و اپلیکیشنی به متخصصین این شرکت ها انتقال می یابد.

6- گوگل جهت اطمینان از کیفیت کمپین های تبلیغاتی و بازخورد این تبلیغات توسط همکاران رسمی خود، این تبلیغ را به صورت دوره ای تحت نظر داشته و در صورتی که راندمان این کمپین ها از حد مورد نظر کمتر باشد تذکرات و اصلاحات لازم را به شرکت پریمیر پارتنر اعلام نموده تا کیفیت تبلیغات مشتریان آنها کاهش پیدا نکند.

مطلب مرتبط  افزونه تصویر یا Image Extensions در گوگل ادز چیست؟

در مجموع پریمیر پارتنرها، پایگاه بزرگتری از مشتریان، تجربه و موفقیت های بیشتری در زمینه ی اجرای کمپین های تبلیغاتی را دارا هستند و تعاملات بیشتری نیز با گوگل دارند.

Premier partner google

اما نکنه ی مهم در این زمینه این است که تنها 3 درصد از کل همکاران گوگل پریمیر پارتنر هستند و این نشان میدهد که هر شرکتی امکان دریافت این گواهینامه را نداشته و تنها در صورتی که کمپین های تبلیغاتی اجرا شده از کیفیت و راندمان بالایی برخوردار باشد و شرکت مجری تبلیغات سایر شرایط را نیز کسب نماید این گواهینامه به آن شرکت اعطا می گردد.

شرکتی که استانداردهای لازم برای دریافت پریمیر پارتنری را نداشته باشد گواهینامه ی پریمیر پارتنری خود را از دست خواهد داد، بنابراین با انتخاب یک شرکت پریمیر پارتنر به عنوان مجری تبلیغات، می توانید کیفیت مورد نظر تبلیغاتتان را تضمین نمایید.

شرکت برتینا به عنوان اولین و تنها شرکت تبلیغات در گوگل که موفق به دریافت گواهینامه ی پریمیر پارتنر شده است این افتخار را داشته تا طی سالیان گذشته هزاران کمپین تبلیغاتی موفق را انجام و با پشتیبانی 24 ساعته رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

گوگل پریمیر پارتنر

سطوح مختلف همکاران گوگل:

جهت اطمینان و اطلاع از نوع گواهینامه ی شرکت ها می توانید در صفحه ی پارتنری گوگل به آدرس زیر نام شرکت مورد نظر را وارد نموده تا از صحت گواهینامه ی شرکت های مورد نظر اطمینان حاصل نمایید:

https://www.google.com/partners/#a_search;qury=bertina

آدرس گواهینامه ی پریمیر پارتنری شرکت برتینا:

https://www.google.com/partners/#a_search;qury=bertina

 

 

تبلیغ در گوگل برتینا
The following two tabs change content below.

محسن صفری

در حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ مثل سئو و گوگل ادوردز فعالیت می کنم. هر روز و هر ساعت به دنبال یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *