اگر در فکر استفاده از تبلیغات در گوگل هستید بهتر است تبلیغات خود را به شرکت هایی که مورد تایید گوگل هستند بسپارید تا حداکثر راندمان و بازدهی را برای تبلیغات شما به دنبال داشته باشد.
اما قبل از بررسی مزیت ها و ویژگی های پریمیر پارتنرها بهتر است با سطوح مختلف همکاران گوگل آشنایی پیدا کنید:
1-کارمندان و متخصصین شرکت های پریمیر پارتنر دارای گواهینامه ی اجرای تبلیغات در بخش های مختلف هستند، بنابراین تبلیغات توسط متخصصینی فعال میگردد که گوگل از آنها امتحان های لازم را دریافت و پس از قبولی در این امتحانات گواهینامه های لازم را به آنها اعطا نموده است.
2- از تمام ویژگی های گوگل ادوردز در تبلیغات خود بهره مند شوید، یکی از شرایط دریافت گوگل پریمیر پارتنری استفاده ی مناسب و درست از کلمات کلیدی منفی (Negative)، لینک های درون آگهی (Site link)، فرمت های تبلیغاتی مختلف، استفاده از کلمات کلیدی مناسب، هدف مند سازی تبلیغات و راندمان بالای تبلیغات در کمپین های اجرا شده است و تنها در صورت عملکرد موفق پریمیر پارتنری به شرکت مذبور اعطا می گردد.
3- پریمیر پارتنرها به ویژگی ها و سرویس های آزمایشی (Beta) گوگل دسترسی دارند و این بدین معنی است که مشتریان این شرکت ها از امکانات و ویژگی های جدید گوگل از 6 ماه تا یکسال زودتر از دیگران دسترسی داشته و استفاده می نمایند.
4- مشتری Vip گوگل، در صورتی که که مشکلی برای تبلیغ مشتریان شرکت های پریمیر پارتنرها به وجود آید، مشکل آنها با اولویت بالا و در اسرع وقت توسط تیم گوگل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
5-شرکت های پریمیر پارتنر به صورت دوره ای به جلسات آموزشی به گوگل دعوت و آخرین نکات و متدهای تبلیغاتی در زمینه ی تبلیغات متنی، ویدئویی، بنری و اپلیکیشنی به متخصصین این شرکت ها انتقال می یابد.
6- گوگل جهت اطمینان از کیفیت کمپین های تبلیغاتی و بازخورد این تبلیغات توسط همکاران رسمی خود، این تبلیغ را به صورت دوره ای تحت نظر داشته و در صورتی که راندمان این کمپین ها از حد مورد نظر کمتر باشد تذکرات و اصلاحات لازم را به شرکت پریمیر پارتنر اعلام نموده تا کیفیت تبلیغات مشتریان آنها کاهش پیدا نکند.
در مجموع پریمیر پارتنرها، پایگاه بزرگتری از مشتریان، تجربه و موفقیت های بیشتری در زمینه ی اجرای کمپین های تبلیغاتی را دارا هستند و تعاملات بیشتری نیز با گوگل دارند.
اما نکنه ی مهم در این زمینه این است که تنها 3 درصد از کل همکاران گوگل پریمیر پارتنر هستند و این نشان میدهد که هر شرکتی امکان دریافت این گواهینامه را نداشته و تنها در صورتی که کمپین های تبلیغاتی اجرا شده از کیفیت و راندمان بالایی برخوردار باشد و شرکت مجری تبلیغات سایر شرایط را نیز کسب نماید این گواهینامه به آن شرکت اعطا می گردد.
شرکتی که استانداردهای لازم برای دریافت پریمیر پارتنری را نداشته باشد گواهینامه ی پریمیر پارتنری خود را از دست خواهد داد، بنابراین با انتخاب یک شرکت پریمیر پارتنر به عنوان مجری تبلیغات، می توانید کیفیت مورد نظر تبلیغاتتان را تضمین نمایید.
شرکت برتینا به عنوان اولین و تنها شرکت تبلیغات در گوگل که موفق به دریافت گواهینامه ی پریمیر پارتنر شده است این افتخار را داشته تا طی سالیان گذشته هزاران کمپین تبلیغاتی موفق را انجام و با پشتیبانی 24 ساعته رضایت مشتریان خود را کسب نماید.
سطوح مختلف همکاران گوگل:
جهت اطمینان و اطلاع از نوع گواهینامه ی شرکت ها می توانید در صفحه ی پارتنری گوگل به آدرس زیر نام شرکت مورد نظر را وارد نموده تا از صحت گواهینامه ی شرکت های مورد نظر اطمینان حاصل نمایید:
https://www.google.com/partners/#a_search;qury=bertina
آدرس گواهینامه ی پریمیر پارتنری شرکت برتینا:
https://www.google.com/partners/#a_search;qury=bertina
این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 1
اولین نظر را شما ثبت کنید!