شرح سرور اوبونتو و ویژگی‌های آن در بلاگ برتینا
سرور اوبونتو چیست؟
اکتبر 23, 2023
بررسی سیستم عامل سرور و معرفی بهترین آن‌ها
سیستم عامل سرور چیست؟ معرفی بهترین سیستم عامل برای سرور
نوامبر 26, 2023
معرفی بهترین سرور مجازی برای ترید در مجله برتینا

بهترین سرور مجازی برای ترید

معرفی بهترین سرور مجازی برای ترید در برتینا

برخلاف سایر کشورها، ایرانیان برای اتصال به بازارهای مالی بین‌المللی بزرگ مانند صرافی بایننس و بازار فارکس با محدودیت‌هایی مواجه هستند. این محدودیت‌ها باعث شده است تا ایرانیان به سرور مجازی ترید نیاز داشته باشند. با خرید vps با ip ثابت به سرعت اتصال بالا دسترسی خواهید داشت و تحریم‌هایی که علیه IP ایران وجود دارد، به‌راحتی کنار زده می‌شود. در ادامه این مطلب نکاتی را برای خرید سرور مجازی مناسب ترید را بررسی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که بهترین سرور مجازی برای ترید متعلق به کدام کشورها است. خواندن این مطلب را به تریدرهای حرفه‌ای و مبتدی برای داشتن معاملات ایمن پیشنهاد می‌کنیم.

۵ نکته مهم در خرید بهترین سرور مجازی برای ترید

پیش از خرید سرور مجازی ترید، باید بدانید که همه سرورهای مجازی برای این منظور مناسب نیستند. به همین دلیل پیش از VPS ترید، نکات زیر را مدنظر داشته باشید.

۱. لوکیشن سرور مجازی؛ مهم‌ترین نکته برای خرید سرور مجازی ترید

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید بهترین سرور مجازی برای ترید باید در نظر بگیرید، موقعیت مکانی سرور مجازی است. در بهترین حالت محل میزبانی سرور (دیتاسنتر) باید از لحاظ جغرافیایی به سرورهای ترید یا بازارهای مالی نزدیک باشند؛ در چنین شرایطی میزان پینگ به‌شدت کاهش می‌یابد و بسته‌های اطلاعات با بیشترین سرعت، در کمترین زمان ممکن ارسال می‌شوند. 

به‌عنوان مثال برای فعالیت در بورس ایران، خرید vps ایرانی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود؛ بااین‌حال، برای فعالیت در بورس‌های جهانی و ترید در صرافی‌های خارجی، خرید سرور مجازی اروپا یا سرورهایی نزدیک به محل بازار ترید موردنظرتان را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین کشور برای سرور مجازی ترید

۲. بهترین سرور مجازی برای ترید IP ثابت دارد

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات که به‌هیچ‌وجه هنگام خرید سرور مجازی ترید نباید فراموش کنید، داشتن IP ثابت است. بسیاری از صرافی‌ها و بازارهای مالی بین‌المللی، قوانین سخت‌گیرانه‌ای نسبت به تغییر مدام IP دارند. ممکن است حساب شما در این صرافی‌ها بعد از تغییر IP مسدود شود و سرمایه خود را از دست دهید.

مطلب مرتبط  سیستم عامل سرور چیست؟ معرفی بهترین سیستم عامل برای سرور

علاوه‌بر این، داشتن آی پی ثابت برای ترید این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا تنظیمات امنیتی ویژه‌ای را برای حساب کاربری خود تعیین کنید؛ به‌گونه‌ای که فقط از طریق IP شما دسترسی به حساب امکان‌‌پذیر باشد.

با خرید vps المان از برتینا، به IP ثابت دسترسی خواهید داشت؛ البته این نکته را مدنظر قرار دهید که با IP آلمان امکان فعالیت در برخی از صرافی‌ها مانند بایننس را ندارید.

۳. میزان منابع سرور مجازی مخصوص ترید را بررسی کنید

یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید بهترین vps ترید، توجه به میزان منابع آن است. برای ترید کردن شما به سرعت بالا نیاز دارید و برای داشتن سرعت بالا، باید سروری با منابع کافی داشته باشید. هنگام خرید سرور مجازی برای ترید به منابع سرور از جمله قدرت پردازنده، حافظه RAM، فضای دیسک و پهنای باند آن را موردبررسی قرار دهید. با خرید سروراختصاصی به سخت‌افزارهای قدرتمند و منابع کاملا اختصاصی دسترسی خواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید با بالاترین سرعت به ترید در صرافی‌ها و بازارهای مالی بپردازید.

میزان منابع سرور مجازی مخصوص ترید

۴. کیفیت ارتباط و پایداری؛ ترید با سرعت بالا بدون قطعی اتصال

در بسیاری از موارد حتی صدم‌ثانیه یا زمان‌هایی کمتر از آن برای تریدرها ارزش بالایی دارد؛ به همین دلیل سرعت اتصال بالا بدون قطعی، یکی از ویژگی‌های مهم بهترین سرور مجازی ترید محسوب می‌شود. در بسیاری از مواقع قطع شدن اتصال حتی برای یک لحظه کوتاه، ممکن است معاملات تریدرها را به‌هم بریزد و موجب ضررهای جبران‌ناپذیر شود.

۵. پشتیبانی فنی شرکت ارائه‌دهنده سرور مجازی برای ترید

زمانی که برای خرید سرور مجازی مخصوص ترید اقدام می‌کنید، خدمات پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده VPS را مدنظر داشته باشید. این که در مواقع ضروری و هنگام بروز مشکلات فنی برای سرور، تیم پشتیبانی حرفه‌ای در هر لحظه پاسخ‌گوی شما باشند، اهمیت بسیار بالایی دارد.

مطلب مرتبط  آموزش تغییر رمز سرور مجازی ویندوز و لینوکس

تیم برتینا یکی از حرفه‌ای‌ترین مراکز ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی در ایران است. تیم پشتیبانی این مجموعه در ۲۴ ساعت شبانه‌روز ۷ روز هفته، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای پاسخ‌گویی به سوالات فنی شما پاسخ می‌دهند. برای اطلاع از قیمت هاست ویندوز یا قیمت سرورهای مجازی و هزینه سایر خدمات در برتینا، به صفحه مربوط به آن خدمات سر بزنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر تیم پشتیبانی پاسخگوی شما خواهند بود.

پشتیبانی حرفه‌ای؛ یکی از ویژگی‌های بهترین سرور مجازی برای ترید

بهترین VPS ترید برای کدام کشور است؟

تا اینجا ویژگی‌های بهترین سرور مجازی برای ترید را بررسی کردیم؛ بااین‌حال، شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که بهترین سرور مجازی ترید برای کدام کشور است؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که پیش از انتخاب سرور مجازی مخصوص ترید، ابتدا قوانین صرافی یا بازار مالی که قصد فعالیت در آن را دارید با دقت کامل موردبررسی قرار دهید. برای فعالیت با IP برخی از کشورها در تعدادی از صرافی‌ها و بازارهای مالی محدودیت یا ممنوعیت وجود دارد. به‌طورکلی بهترین کشور برای سرور مجازی ترید شامل موارد زیر می‌شود:

  • فرانسه
  • انگلستان
  • کانادا
  • ترکیه
  • امارات
  • گرجستان
  • ارمنستان
  • استرالیا
  • ژاپن
  • نیوزلند

البته پیش از خرید سرور مجازی برای ترید این نکته را در نظر داشته باشید که صرافی موردنظر به مدارک برای احراز هویت نیاز نداشته باشد؛ در چنین شرایطی باید بعد از ثبت نام و ورود به صرافی، مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید. به همین دلیل خرید سرور مجازی فرانسه، هلند، آلمان و ایتالیا را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که اقوام یا دوستان نزدیکی در این کشورها دارند تا به آن‌ها برای احراز هویت کمک کنند.

مطلب مرتبط  سرور میکروتیک چیست؟ + نصب میکروتیک روی سرور مجازی

سرور مجازی آلمان برای ترید در بایننس

پیش از خرید سرور مجازی ترید محدودیت‌های صرافی موردنظر را بررسی کنید

به‌طورکلی، پیش از خرید سرور مجازی ترید باید ابتدا محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و قوانین صرافی یا بازار مالی موردنظر خود را با دقت موردبررسی قرار دهید. به‌عنوان مثال در برخی از صرافی‌ها مانند بایننس، با IP ثابت کشور آلمان نمی‌توانید فعالیت کنید یا برای ورود به این صرافی با IP فرانسه و برخی از کشورهای دیگر، باید ابتدا احراز هویت را پشت سر بگذارید. بنابراین پیش از هرگونه اقدام درباره موارد قانونی مربوط به بازار مالی موردنظر خود تحقیق کنید.

آیا شما تجربه‌ای در رابطه با فعالیت در صرافی‌ها یا بازارهای مالی مانند فارکس به کمک سرور مجازی مخصوص ترید را داشته‌اید؟ چه تجربیاتی کسب کرده‌اید؟ در قسمت نظرات تجربه خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4 / 5. تعداد نظرات : 1

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *