شبکه اجتماعی رقیب توییتر در اپ استور منتشر شد
شبکه اجتماعی رقیب توییتر در اپ استور منتشر شد
مارس 4, 2023
اپلیکیشن Grammarly به یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شد
اپلیکیشن Grammarly به یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شد
مارس 12, 2023
تقلید از سلبریتی‌های معروف با حالت مخفی چت بات بینگ

تقلید از سلبریتی‌های معروف با حالت مخفی چت بات بینگ

تقلید از سلبریتی‌های معروف با حالت مخفی چت بات بینگ

پس از معرفی فناوری هوش مصنوعی ChatGPT، مایکروسافت با سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری این چت بات را به مرورگر بینگ خود اضافه کرد. اضافه شدن چت بات مذکور باعث شد تا استقبال از مرورگر بینگ افزایش پیدا کرده و هم‌اکنون کاربران زیادی به استفاده از آن روی آورده‌اند. حالا به نظر می‌رسد که چت بات بینگ دارای یک حالت مخفی است که می‌تواند از سلبریتی‌های معروف تقلید کند.

یکی از کاربران هنگام کار با بینگ متوجه شد که چت بات این مرورگر دارای یک شخصیت مخفی به نام Celebrity است و می‌تواند رفتاری شبیه به سلبریتی‌های معروف داشته باشد. البته این حالت به صورت پیش فرض فعال نیست اما امکان فعال‌سازی آن توسط کاربران وجود دارد.

گفتنی است که خود بینگ نیز این حالت مخفی را تایید کرده است و در توضیح آن می‌گوید: سلبریتی در چت بات بینگ قابلیتی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند با نسخه مجازی یک چهره مشهور مانند بازیگر، خوانند یا ورزشکار صحبت کنند.

به گفته مایکروسافت، کاربران با استفاده از شخصیت سلبریتی می‌توانند در مورد زندگی، شغل، تفریحات، دیدگاه‌ها و دیگر جنبه‌های زندگی فرد مشهور از این چت بات سوال بپرسند. گفتنی است که این برنامه هم سعی می‌کند تا جواب‌هایی که ارائه می‌دهد، به شخصیت به همان فرد نزدیک باشد.

کاربران برای استفاده از این حالت باید عبارت celebrity[celebrity Name]# را در این مرورگر بنویسند. البته افراد به جای celebrity Name باید نام فرد مورد نظر خود را وارد کنند. تعداد شخصیت‌هایی که برای این حالت در نظر گرفته شده است، محدود هستند. از معروف‌ترین شخصیت‌های قابلیت celebrity می‌توان باراک اوباما، تام کروز، تام هنکس، ایلان ماسک و لبران جیمز اشاره کرد.

مطلب مرتبط  بهترین نرم افزارهای دورکاری در دوران کرونا

منبع: bleepingcomputer

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 2

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *