تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ در 7 گام
آگوست 21, 2023
اموزش شارژ اکانت گوگل پلی به ۳ روش کاربردی

شارژ اکانت گوگل پلی؛ چگونه حساب گوگل پلی را شارژ کنیم؟

اموزش شارژ اکانت گوگل پلی به ۳ روش کاربردی

گوگل پلی یا پلی استور یک پلتفرم ارائه‌دهنده محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌شود. این پلتفرم محتوا و برنامه‌های رایگان و غیررایگان را در اختیار عموم قرار می‌دهد. برای استفاده از محتواهای غیررایگان باید اکانت گوگل پلی خود را شارژ کنید. شارژ اکانت گوگل پلی از ایران به‌دلیل تحریم‌ها با پیچیدگی‌هایی همراه است؛ به همین دلیل در این مقاله به نحوه شارژ اکانت گوگل پلی به ۳ روش مختلف می‌پردازیم.

1. شارژ اکانت گوگل پلی؛ با استفاده از گیفت کارت

با شارژ اکانت گوگل پلی می‌توانید از امکانات و ویژگی‌های بسیاری از اپلیکیشن‌های غیررایگان موجود در سراسر دنیا بهره‌مند شوید. گوگل پلی Google Play یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اپلیکیشن است که برنامه انواع بازی‌، نرم‌افزار، فیلم‌، آهنگ‌ و کتاب‌ را عرضه می‌کند. این پلتفرم همانند گوگل ادوردز از پلتفرم‌های زیرمجموعه گوگل است و در دو نسخه تحت وب و اپلیکیشن در گوشی‌های اندروید عرضه می‌شود. 

شما می‌توانید با ایجاد اکانت گوگل پلی و شارژ اکانت خود به خرید و فروش نرم‌افزار و بازی بپردازید. برای شارژ گوگل پلی باید گیفت کارت تهیه کنید؛ زیرا امکان پرداخت بین‌المللی از ایران امکان‌پذیر نیست. توجه داشته باشید که شارژ رایگان حساب گوگل پلی امکان‌پذیر نخواهد بود. در ادامه مراحل خرید گیفت کارت و شارژ گوگل پلی را شرح خواهیم داد.

استفاده از ویژگی‌های غیررایگان گوگل پلی با افزایش اعتبار حساب آن

مرحله اول برای شارژ حساب گوگل پلی؛ نحوه خرید گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت ابتدا باید شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده این خدمات را بیابید. توجه داشته باشید اگر مالک اپلیکیشن هستید و شارژ اکانت را به‌منظور تبلیغات در گوگل پلی انجام می‌دهید، باید بدانید که مسیر شما اشتباه است. برای تبلیغات در این پلتفرم باید از خدمات تبلیغات اپلیکیشن گوگل ادز استفاده کنید. پس از انتخاب گیفت کارت گوگل پلی با شارژ موردنظر، موارد زیر را انجام دهید:

  1. کشور مقصد که گیفت کارت برای آن صادر شده است را انتخاب کنید.
  2. مقدار اعتبار موردنیاز برای شارژ حساب گوگل پلی باید توسط شما انتخاب شود.
  3. اطلاعات لازم برای دریافت فیزیکی یا آنلاین گیفت کارت را تکمیل کنید.
  4. پس از پر کردن اطلاعات باید مبلغ موردنظر را بر اساس میزان شارژ پرداخت کنید.
  5. بعد از پرداخت موفق، کد گیفت کارت به‌صورت ایمیل و پیامک برای شما ارسال می‌شود. همچنین برخی از فروشندگان گیفت کارت شما را به‌صورت فیزیکی نیز ارسال می‌کنند.
مطلب مرتبط  اینترنت اشیا یا IOT چیست؟

پس از گذراندن مراحل بالا، امکان پرداخت بین‌المللی از طریق گیفت کارت برای شما فراهم می‌شود. ازاین‌رو، باید به وبسایت یا اپلیکیشن گوگل پلی به‌منظور شارژ اکانت مراجعه کنید که در بخش بعد مراحل آن را توضیح می‌دهیم. 

مرحله دوم؛ وارد کردن اطلاعات گیفت کارت در گوگل پلی

حال با داشتن کد گیفت کارت به‌راحتی می‌توانید حساب گوگل پلی خود را شارژ کنید. این مراحل به شرح زیر است:

  1. ابتدا وارد حساب گوگل خود شده و اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
  2. سپس در صفحه اصلی گوگل پلی، به بخش «پروفایل» رفته و از منو باز شده، گزینه «Payment & Subscriptions» را انتخاب کنید.
  3. در این بخش، گزینه «Redeem gift code» را انتخاب کرده و کد گیفت کارت خود را وارد کنید.
  4. پس از وارد کردن کد، با کلیک روی دکمه «Redeem» کد اعتبارسنجی می‌شود و حساب شما به میزان معادل اعتبار گیفت کارت، شارژ می‌شود.

پس از گذراندن این مراحل، می‌توانید با استفاده از اعتبار حساب گوگل پلی خود به انواع محتواهای مختلف اعم از برنامه‌ها، بازی‌ها، کتاب‌ها، فیلم‌ها و موسیقی‌ها دسترسی داشته باشید. شارژ اکانت گوگل پلی بسیار ساده‌تر و سریع‌تر از شارژ حساب گوگل ادز است. درصورتی‌که اکانت گوگل ادز دارید، برتینا برای شارژ آن همراه شما خواهد بود.

نحوه شارژ حساب گوگل پلی با استفاده از گیفت کارت‌های معتبر

2. شارژ اکانت گوگل پلی؛ با استفاده از حساب‌های بین‌المللی

برای شارژ اکانت گوگل ادز یکی از راه‌های متداول استفاده از حساب‌های بین‌المللی معتبر در سراسر دنیا است. ازآنجایی‌که کشور ایران در لیست تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد، امکان پرداخت بین‌المللی مستقیم از این کشور فراهم نیست. ازاین‌رو، اگر در ایران زندگی می‌کنید، باید برای شارژ اکانت گوگل پلی از گیفت کارت استفاده کنید. 

مطلب مرتبط  معرفی 5 ابزار برای افزایش فالوور توییتر

درصورتی‌که حساب بین‌المللی دارید، پس از ورود به حساب گوگل پلی خود از طریق جیمیل، وارد بخش «profile» شوید. سپس از منوی بازشده، گزینه «Payment & Subscriptions» را انتخاب کنید. در این بخش باید روی گزینه پرداخت با paypal یا هر نوع دیگر پرداختی از طریق حساب کلیک کنید. در انتها با وارد کردن اطلاعات حساب خود شارژ حساب گوگل پلی شما انجام می‌شود.

به یاد داشته باشید که شارژ اکانت گوگلی هیچ ارتباطی با تبلیغات اپلیکیشن ندارد و فقط برای دسترسی به برنامه‌های غیررایگان این پلتفرم است. چنانچه توسعه‌دهنده اپلیکیشن هستید و قصد تبلیغ آن را دارید، باید از خدمات تبلیغات در گوگل استفاده کنید. مجموعه برتینا خدمات متنوعی از جمله تبلیغات در گوگل پلی، تبلیغات کلیکی گوگل ادز و تبلیغات ویدئویی برای تبلیغ کسب‌وکارها در پلن‌های کاربردی عرضه می‌کند.

3. افزایش اعتبار گوگل پلی؛ اموزش شارژ حساب گوگل پلی با ارز دیجیتال

برای شارژ اکانت گوگل پلی با استفاده از ارز دیجیتال باید ابتدا از موجودی ولت خود اطمینان حاصل کنید. سپس به‌دنبال سایت‌های معتبر ارائه‌دهنده گیفت کارت با روش پرداخت ارز دیجیتال باشید. پس از یافتن گیفت کارت موردنظر، مبلغ شارژ خود را انتخاب کرده و اقدام به پرداخت کنید.  

برای پرداخت نیاز به اطلاعات کیف پول خود خواهید داشت. بهتر است برای افزایش سرعت و دقت در صورت وجود QR کد، از آن برای ورود اطلاعات ولت خود استفاده کنید. پس انجام مبادله ارز، گیفت کارت شما صادر خواهد شد که با ورود اطلاعات آن در بخش پرداخت گوگل پلی، اکانت شما شارژ می‌شود.

خرید شارژ اکانت گوگل پلی با استفاده از ارز دیجیتال

مجموعه برتینا به‌عنوان تنها نماینده رسمی گوگل در ایران خدمات متنوعی را برای تبلیغات کسب‌وکارها و افزایش فروش در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. با ساخت اکانت گوگل ادز از طریق برتینا از مزایایی مانند دسترسی کامل به اکانت و امکان ایجاد تبلیغ برای چند سایت بهره‌مند خواهید شد.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب نام برند

افزایش اعتبار گوگل پلی با استفاده از بهترین روش‌ها

استفاده از گیفت کارت‌های گوگل پلی راه‌حلی ساده و موثر برای شارژ اکانت گوگل پلی از ایران محسوب می‌شود. همچنین استفاده از حساب‌های بین‌المللی در شارژ حساب گوگل پلی امکان‌پذیر خواهد بود؛ اما باید توجه داشته باشید که حتما با حساب‌های معتبر پرداخت خود را انجام دهید. از سوی دیگر، با خرید گیفت کارت با استفاده از ارزهای دیجیتال می‌توانید حساب گوگل پلی خود را شارژ کنید. سوالات خود را درباره شارژ اکانت گوگل پلی در بخش زیر بپرسید تا در صورت امکان کارشناسان برتینا پاسخگوی شما باشند.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 2

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *