رابط کاربری موتور جستجوی گوگل بروزرسانی شد
رابط کاربری موتور جستجوی گوگل بروزرسانی شد
ژوئن 11, 2023
گوگل کسب و کار ثبت دامنه خود را می‌فروشد

گوگل کسب و کار ثبت دامنه خود را می‌فروشد

گوگل کسب و کار ثبت دامنه خود را می‌فروشد

آلفابت، شرکت مادر گوگل، قصد دارد به کسب کار ثبت دامنه خود به نام Google Domains پایان دهد. بر اساس گزارش‌ها، گوگل دامین به شرکت میزبانی وب Squarespace واگذار خواهد شد و قرار است خدمات ثبت دامنه غول موتورهای جستجو به‌وسیله این شرکت ارائه شود.

شرکت Squarespace یک قرارداد خرید دارایی را با غول موتورهای جستجو منعقد کرده است تا این مجموعه ارائه دهنده خدمات وب به منابع مربوط به کسب و کار گوگل دامین دسترسی داشته باشند. در گزارش‌ها آمده است که کسب و کار Google Domains حدودا از 10 میلیون دامنه میزبانی می‌کند.

آنتونی کاسالنا، مدیرعامل Squarespace اظهار داشت که این شرکت برای اینکه به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات به مشتریان گوگل دامین انتخاب شده است، افتخار می‌کند. وی با بیان اینکه دامنه‌ها بخش ضروری در هر کسب و کاری به شمار می‌رود، گفت: ما مشتقانه منتظر خدمت‌رسانی به این مشتریان جدید هستیم و متعهد به اطمینان از یک انتقال یکپارچه هستیم.

در بیانیه‌ی گوگل آمده است که معامله واگذاری Google Domains پس از دریافت تاییدهای نظارتی، انجام می‌شود و دامنه کاربران توسط Squarespace ارائه خواهد شد. غول موتورهای جستجو همچنین اعلام کرده که  Squarespace به زودی با کاربران و مشتریان جدید خود تماس خواهد گرفت.

گفتنی است که Google Domains اولین کسب و کاری نیست که توسط گوگل متوقف می‌شود و این شرکت تاکنون به فعالیت بسیاری از کسب و کارها و خدمات خود پایان داده است. با مراجعه به سایت Killedbygoogle، می‌توانید لیست خدماتی که توسط گوگل متوقف شده‌اند را مشاهده کنید.

مطلب مرتبط  هوش مصنوعی گوگل تنها با یک عکس، ویدیو 30 ‌ثانیه‌ای می‌سازد

 منبع: theverge

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4 / 5. تعداد نظرات : 3

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *