گاف بزرگ گوگل پی؛ واریز اشتباهی هزاران دلار به حساب برخی از کاربران
گاف بزرگ گوگل پی؛ واریز اشتباهی هزاران دلار به حساب برخی از کاربران
آوریل 9, 2023
آخرین وضعیت سرعت اینترنت در ایران و جهان
آخرین وضعیت سرعت اینترنت در ایران و جهان
آوریل 18, 2023

رفع مشکل کمبود فضای ذخیره سازی در اندروید؛ گوگل اپلیکیشن ها را آرشیو می‌کند

 گاهی اوقات کاربران گوشی‌های اندرویدی با مشکل کمبود حافظه و فضای ذخیره‌سازی مواجه می‌شوند و نمی‌توانند از اپلکیشن‌های بیشتری استفاده کنند. کاربران برای این کار می‌بایست حافظه ذخیره‌سازی گوشی خود را کم کنند تا بتوانند از اپلیکشن‌های بیشتری بهره ببرند. اما حالا گوگل برای حل این مشکل قابلیتی را معرفی کرده است تا بدون نیاز به حذف کردن برنامه‌ها، امکان استفاده از فضای اشغال شده توسط برنامه‌ها وجود داشته باشد.

قابلیت جدید کمپانی گوگل که آرشیو خودکار نام دارد، برای استفاده در گوشی‌های اندرویدی معرفی شده است. با وجود ویژگی مذکور، گوگل به دنبال آن است تا از حذف برنامه‌های که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، جلوگیری کند و در عین حال امکان دانلود برنامه‌های جدید نیز وجود داشته باشد.

گوگل در توضیح ویژگی جدیدش می‌گوید که با استفاده از آرشیو خودکار می‌توان 60 درصد از فضای ذخیره‌سازی را به صورت کاملا خودکار آزاد کرد. در واقع، در این روش به جای حذف کامل برنامه‌ها فقط بخشی از کارکرد آن‌ها متوقف می‌شود.

با وجود این برنامه، فقط برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی بایگانی می‌شوند که کاربر کمترین استفاده را از آن‌ها داشته است. همچنین افراد می‌توانند کار خود در برنامه بایگانی شده را مجددا از سر بگیرند و کار با اپلیکیشن مورد نظر خود را مجددا آغاز کنند.

منبع: droid-life

تبلیغ در گوگل برتینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *