هوش مصنوعی ChatGPT شغل حدود 300 میلیون نفر در جهان را تهدید می‌کند
هوش مصنوعی ChatGPT شغل حدود 300 میلیون نفر در جهان را تهدید می‌کند
آوریل 8, 2023
رفع مشکل کمبود فضای ذخیره سازی در اندروید؛ گوگل اپلیکیشن ها را آرشیو میکند
آوریل 15, 2023
گاف بزرگ گوگل پی؛ واریز اشتباهی هزاران دلار به حساب برخی از کاربران

گاف بزرگ گوگل پی؛ واریز اشتباهی هزاران دلار به حساب برخی از کاربران

گاف بزرگ گوگل پی؛ واریز اشتباهی هزاران دلار به حساب برخی از کاربران

 سیستم پرداخت گوگل که Google Pay نام دارد، دچار یک اشتباه بزرگ شده و مبالغی را به اشتباه به حساب برخی از کاربران این سیستم واریز کرده است. بر اساس گزارش‌ها، این سیستم برای برخی از کاربران به اشتباه تا حداکثر 1000 دلار  واریز کرده است.

برخی از کاربران گوگل پی در ساب ردیت r/GooglePixel گزارش دادند که مبلغی را بدون هیچ دلیلی از این سرویس دریافت کرده‌اند. البته به همراه واریز مبلغی به حساب‌های کاربری در GooglePay، کاربران پیامی را هم با عنوان اینکه مبالغ واریز شده برای آزمایش سرویس حواله پول گوگل است، دریافت کرده‌اند.

مبالغ واریز شده می‌بایست فقط به دست توسعه دهنده‌هایی می‌رسید که می‌خواستند سرویس GooglePay را آزمایش کنند. اما حالا گوگل در انجام این کار مرتکب اشتباه شده است و کاربران عادی دیگری به غیر از توسعه‌دهنده‌ها نیز مبلغی را از این غول فناوری جهان دریافت کرده‌اند.

گوگل در واکنش به  این موضوع اعلام کرده که واریزی‌های انجام شده به حساب برخی از کاربران سیستم GooglePay غیرعمدی بوده است. به گفته غول موتورهای جستجو، این شرکت تا جایی که توانسته مبالغ واریز شده که امکان برگشت آن‌ها وجود داشت را دریافت کرده است. اما اگر کاربرانی که پول دریافتی را خرج کرده‌اند، مشکلی برای حساب آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

اگرچه گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری دنیا است، اما هر از چند گاهی سرویس‌های آن با باگ‌های عجیب و غریبی مواجه می‌شود. به عنوان مثال، حدود چند ماه پیش بود که سرویس نقشه این شرکت یک خانواده استرالیایی را به دردسر انداخت و آن‌ها را به اشتباه به صحرایی سوزان در این کشور هدایت کرد.

مطلب مرتبط  این تصویر خلق شده با هوش مصنوعی، برنده جشنواره هنری آمریکا شد

منبع: techspot

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 1

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *