کارآموزان گوگل
کارآموزی در گوگل چگونه است؟
ژوئن 1, 2019
یاهو
زندگی در یاهو Yahoo
سپتامبر 16, 2019
بلو هاست

زندگی در بلو هاست Bluehost

بلو هاست Bluehost یک کمپانی آمریکایی و یکی از معتبرترین ارائه دهنده های خدمات هاستینگ در سطح جهان می باشد و به نوعی می توان آن را پس از HostGator، دومین شرکت بزرگ هاستینگ دنیا نامید که بر اساس پیش بینی های بسیاری از متخصصین فنی در این زمینه، به دلیل کیفیت بهتر در ارائه خدمات نسبت به این رقیب آمریکایی خود، این انتظار وجود دارد که به زودی رتبه اول را از آن خود کند.

نوآوری، امکانات مختلف و کیفیت بسیار بالا در ارائه خدمات به همراه پشتیبانی قوی سبب شده است که این کمپانی هاستینگ در سطح جهان معتبر و شناخته شود.

امروزه با توجه به افزایش سطح رقابت در حوزه های کاری مختلف، ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان برای هر کسب و کاری یکی از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار برای رشد و توسعه آن کسب و کار به حساب می آید.

کارمندان یک شرکت به عنوان پل ارتباطی هر کسب و کار با مشتریان خود تأثیر بسیار زیادی در رشد آن دارند و رضایت کارمند از شرایط و محیط کاری را می توان یکی از عواملی که سبب افزایش بهره وری و سرویس دهی مناسب یک کسب و کار می شود نامید.

اگر چه طی سالهای اخیر در میان کسب و کارهای ایرانی این فضا ایجاد شده است که شرایط کاری بهتری برای کارمندان خود فراهم کنند و سازمان هایی به که به رضایت کارمندان خود اهمیت داده اند همواره خدمات خود را با کیفیت بهتری به مشتریان ارائه داده اند ، اما برای ما ایرانی ها، همیشه شرایط کاری در کمپانی های معتبر دنیا جذاب بوده و همواره از شرابط ایده آلی که این کمپانی ها برای کارمندان خود فراهم می کنند صحبت شده است. در ویدئوی زیر به شرایط کاری در بلو هاست پرداخته ایم.

 

مطلب مرتبط  فیلتر کردن کلیک هرز در گوگل ادوردز

 

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *