کمک یک میلیون دلاری یوتیوبر معروف در بحران کرونا
آوریل 12, 2020
وب سرویس آمازون aws
مقابله با بزرگترین حمله DDoS تاریخ به سبک آمازون
ژوئن 24, 2020
توییتر

قابلیت زمان‌بندی انتشار توییت و ذخیره پیش نویس به نسخه وب توییتر اضافه شد

توییتر

بنابر اعلام توییتر، از این پس کاربران این شبکه اجتماعی توانایی زمانبندی انتشار توییتی که از پیش نوشته اند را در نسخه وب خواهند داشت.

البته این قابلیت از پیش در نسخه موبایل توییتر برای کاربران وجود داشته و از روز گذشته برای کاربران نسخه وب نیز فراهم شده است.

عملکرد این قابلیت بدین صورت است که در هنگام نوشتن یک توییت در قسمت آیکون های زیر پنجره، آیکون تقویم که جدیداً به آن بخش افزوده شده را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آیکون مذکور می توانید زمان مشخصی را برای انتشار توییت خود تعیین نمایید.

توییتر پیش از آن اعلام کرده بود به صورت آزمایشی در ماه نوامبر قابلیت زمان بندی انتشار توییت ها را اجرا خواهد کرد. بنابراین از ماه نوامبر برخی از کاربران نسخه وب توییتر امکان استفاده از این قابلیت را داشته اند.

اگر جزو این دسته از کاربران نبوده اید و به صورت خودکار از ماه نوامبر قابلیت زمان بندی انتشار توییت برای شما فعال نشده بود، جهت ارسال توییت در زمان های به خصوصی می بایست از ابزاهای همچون Tweetdeck و یا ابزارهای رابط دیگری استفاده می کردید. این ابزارهای رابط پیش از این نیز امکان زمان بندی توییت ها را برای کاربرانشان فراهم کرده اند. در زمان بندی توییت، جهت جلوگیری از بروز هرگونه خطایی توییتر به صورت اتوماتیک منطقه زمانی شما را مشخص می کند.

ارسال زمانبدی توییت در نسخه وب توییتر

همچنین توییتر اعلام کرده است از این پس کاربران می توانند توییت های خود را به عنوان پیش نویس ذخیره کرده و هر زمان که تمایل داشتند آن را ویرایش و یا تکمیل و ارسال کنند. تنها موردی که باید در این مورد در نظر داشته باشید این است که به پیش نویس هایی که در نسخه وب اکانت خود یادداشت می کنید، تنها از طریق نسخه وب توییتر دسترسی خواهید داشت. بنابراین به پیش نویس های نسخه وب در نسخه موبایل و برعکس دسترسی نخواهید داشت.

مطلب مرتبط  رونمایی اسنپ چت از یک چت بات مبتنی بر ChatGPT

توییتر جهت معرفی و نمایش عملکرد این قابلیت های جدید ویدئوی زیر را منتشر کرده است که با مشاهده آن می توانید با این قابلیت ها بهتر آشنا شوید:

 

منبع : mspowerusertheverge

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 1

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *