بلو هاست
زندگی در بلو هاست Bluehost
آگوست 19, 2019
انتقال سرور بر اساس اصول سئو
انتقال سرور چه تأثیری بر روی سئوی سایت دارد؟
اکتبر 6, 2019
یاهو

زندگی در یاهو Yahoo

شرکت یاهو (به انگلیسی: Yahoo Inc) یک شرکت آمریکایی چند ملیتی فعال در زمینهٔ اینترنت و نرم افزار است و دفتر مرکزی آن در سانی ویل، کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. یاهو یکی از بهترین سایت  های اینترنتی است که امکانات زیادی مانند موتور جستجوی یاهو، ایمیل یاهو، یاهو مسنجر، اخبار یاهو، گروه یاهو، پاسخ یاهو، تبلیغات، نقشه های آنلاین، اشتراک گذاری ویدئو و عکس، ورزش های فانتزی و شبکه های اجتماعی را در اختیار کاربران اینترنت گذاشته است.

یاهو توسط جری یانگ و دیوید فیلو در ژانویه سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و در تاریخ ۱ مارس ۱۹۹۵، بین مردم شناخته شد.

به گفته ی منابع خبری، در ماه حدود ۷۰۰ میلیون نفر از وب سایت یاهو بازدید می کنند. یاهو خود نیز ادعا می کند در هر ماه در بیش از ۳۰ زبان، بیش از نیم میلیارد نفر کاربر را جذب کرده است.

کلمه “یاهو” برای اولین بار در کتاب سفرهای گالیور مورد استفاده قرار گرفته و به معنی شخصی است که دارای ظاهر و رفتاری زننده است. مؤسسین این سایت نام yahoo را برای کسب و کار خود انتخاب کردند چون تصور آن ها بر این بود که چنین شخصیتی دارند. (مبنع : ویکیپدیا)

اگر چه محبوبیت گوگل در میان کاربران ایرانی نسبت به سرویس های مشابه کمپانی یاهو بسیار بیشتر است اما در برخی از مناطق جهان، رقابت بسیار شدیدی بین این دو غول اینترنت برقرار است.

استخدام در کمپانی های بزرگ و معتبر مانند یاهو، گوگل و… شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد و همچنین تصویری که از کار کردن در این شرکت ها در ذهن بسیاری از ما وجود دارد ممکن است تصویر افرادی باشد که در شرایط بسیار عجیب و غریب و سخت در حال کار کردن هستند!

مطلب مرتبط  آموزش ساخت کمپین تبلیغات در گوگل

در این ویدئو شرایط کار و زندگی در کمپانی یاهو مورد بررسی قرار گرفته است که با مشاهده آن حتماً ذهنیت شما تغییر خواهد کرد:

 

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.7 / 5. تعداد نظرات : 3

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *