برنامه پلیس فدرال آمریکا برای نظارت بر شبکه های اجتماعی
جولای 13, 2019
لوگوی اینستاگرام
قانون جدید اینستاگرام برای حذف اکانت های خاطی
جولای 20, 2019
پینترست

قابلیت های جدید پینترست برای جذب کاربران بیشتر

پینترست

با گذشت زمان، Pinterest و Instagram بیشتر و بیشتر به یکدیگر شباهت پیدا میکنند.

بلافاصله پس از عمومی شدن، Pinterest قابلیت های جدیدی را اضافه کرده تا سازندگان و برندهای تجاری ساده تر بتوانند ویدیوها را به طور مستقیم در موتور جستجوی بصری خود آپلود کنند. این شرکت می گوید آنها از سال 2018 افزایش 31 درصدی را در جستجوی ویدئوهای الهام بخش مشاهده کرده اند و 54 درصد احتمال بیشتری برای پین کنندگان وجود دارد که از ویدیوهای Pinterest الهام گرفته باشند تا از ویدیوهای سایر پلت فرم های رسانه ای.

در نتیجه Pinterest یک ویدیو آپلودر جدید و پیشرفته را ارائه کرده است که یک video tab در پروفایل های تجاری است و به برندها ها اجازه میدهد تمام ویدیوهای خود را در یک مکان نشان دهند. همراه با یک ابزار آنالیز که به کسب و کارها کمک میکند تا ورودی های  خود را بهتر تجزیه و تحلیل و درک بیشتری نسبت به آنها پیدا کنند و در نهایت، Pinterest به شرکت ها و استارتاپ ها این اجازه را میدهد که ویدیوها را آپلود کرده اما انتشار آن را برای زمان مورد نظر خود تنظیم کنند.

با استفاده از این قابلیت های جدید، این شرکت کاربران را به ارسال ویدیوهای آموزشی که مناسب کاربران Pinterest باشد، تشویق میکند. این شرکت توضیح داد که از آنجا که ویدیوها در surface Pinterest در طول زمان دوباره نمایش داده می شوند، ویدیوهایی که به طور مستقیم در Pinterest آپلود شده اند ، ممکن است بارها برای کاربران به نمایش درآیند. در حالی که معمولا این اتفاق در سایر پلت فرم های مشابه نمی افتد. این برند امیدوار است که ابزارهای جدید که قصد حمایت از برندها و تجارتها را دارند، جذابیت و درامد آگهی در پلتفرم را افزایش بدهند. 

مطلب مرتبط  گوگل تعداد فایل‌های قابل ساخت در گوگل درایو را محدود کرد

به منظور ساده سازی تجربه خرید از نوع app-in(خرید در نرم افزار)، Pinteres  زیر ساختهای خود را بازسازی کرده است تا بتواند قیمت های به روز و اطلاعات سهام را به کاربران ارائه دهد. لینک هایی که افراد را به وب سایت های خرده فروشی راهنمایی میکند.

همچنین با استفاده از گزینه “Products like this” که در زیر پین های فشن، دکور خانه و … قرار میدهد، انتخاب های مشابه دیگری را به کاربران نمایش میدهد. طبق گفته ی جاش کانستین از TechCrunch، اینستاگرام نیز در فکر راه اندازی یک سرویس شبیه به Pinterest به نام “Collections” است.

منبع : techcrunch

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *