انواع پسوندهای دامنه چه کاربردهایی دارند؟ (معرفی انواع دامنه)
انواع پسوندهای دامنه چه کاربردهایی دارند؟ (معرفی انواع دامنه)
آگوست 31, 2022
هاست وردپرس چیست؟
هاست وردپرس چیست؟ و چه تفاوتی با دیگر سرویس‌های میزبانی وب دارد؟
سپتامبر 6, 2022
چرا باید از سرور vps با ip ثابت استفاده کرد؟

چرا باید از سرور vps با ip ثابت استفاده کرد؟

سرور vps با ip ثابت

باتوجه به محبوبیت بازارهای مالی بین‌المللی، بسیاری از افراد در این بازارها در حال انجام معاملات هستند. برای اینکه بتوانید بدون کوچک‌ترین اختلالی معاملات خود را در این بازارهای مالی انجام دهید، نیاز به یک سرور VPS با IP ثابت دارید. در این مقاله، به معرفی سرور مجازی می‌پردازیم و مشخصاتی که باید برای ترید داشته باشد را بررسی می‌کنیم.

باتوجه به اینکه بروکر یا همان صرافی‌های بین‌المللی، ورود و ثبت‌نام ایرانی‌ها را ممنوع کرده‌اند، برای اینکه بتوانید فعالیت خود را در بازارهای مالی بین‌المللی آغاز کنید و یا ادامه دهید، لازم است که از آی پی به جز آی پی ایران وارد این بروکرها شوید. از این رو، برای تغییر IP، نیاز به سرور VPS دارید.

سرور VPS با IP ثابت چیست؟

به طور کلی سرور VPS یا همان سرور مجازی، کامپیوتری است که در دیتاسنتر ایران یا یک کشور دیگر خارج از ایران به صورت ۲۴ ساعته روشن است. برای اینکه بخواهید در بازارهای مالی بین‌المللی فعالیت داشته باشید، باید از سرورهای مجازی خارج از ایران استفاده کنید.

در واقع، این سرورها دارای یک IP اختصاصی هستند که همیشه ثابت است و شما با اتصال به آن، به یک  کامپیوتر در خارج کشور (به طور مثال: کشور آلمان) متصل می‌شوید و موقعیت مکانی شما برای سایت‌هایی که وارد آن‌ها می‌شوید، آلمان است. به عبارت دیگر، با داشتن یک سرور VPS با IP ثابت، همان طور که در منزل خود هستید، کامیپوتری را در یک کشور دیگر در اختیار گرفته‌اید.

مطلب مرتبط  آموزش حذف صفحات ایندکس شده سایت در گوگل

چرا باید با IP ثابت وارد صرافی شد؟

استفاده از سرور VPS با IP ثابت یا همان سرورهای ترید، بر خلاف نرم افزارهای تغییر آی پی که ممکن است موقعیت جغرافیایی شما در کشور ایران را به صرافی‌ها نمایش دهند، شرایطی را فراهم می‌کنند تا بدون نگرانی بابت آپتایم و سرعت، به معاملات خود بپردازید.

باتوجه به حساسیت صرافی‌هایی نظیر بایننس، در صورتی که IP شما مدام تغییر کند و یا آی پی ایران باشد، حسابتان مسدود می‌شود و اجازه برداشت و هرگونه فعالیت دیگری از طریق حساب خود نخواهید داشت. پس، بهتر است در همان ابتدا از طریق سرور VPS با IP ثابت وارد شوید تا دچار مشکلی نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله بدون سرور ترید، وارد بروکر نشو! را مطالعه کنید.

چرا باید با IP ثابت وارد صرافی شد؟

مشخصات سرور ترید

مهم‌ترین فاکتور برای سرور ترید، ثابت بودن IP است، زیرا در صورت تغییر مداوم آی پی، شما به عنوان ربات شناسایی می‌شوید و  یا ممکن است IP ایران به بروکر نشان داده شود که در این صورت نیز، حساب شما بلاک می‌شود.

فاکتور مهم بعدی، سرعت بالا است. برای اینکه بتوانید از نوسانات سریع بازار مطلع شوید و معاملاتتان سریع انجام شود، لازم است که سرعت سرور شما بالا باشد.

سرور ترید شما باید آپتایم بالا داشته باشد. برای اینکه معاملات اتوماتیک شما انجام شود، لازم است که سیستم شما به صورت ۲۴ ساعته روشن باشد تا شرایط را بررسی و نوسانات مورد نظرتان را به شما اعلام کند. در این صورت، نباید سرور شما قطعی داشته باشد.

در واقع با خرید سرور مجازی ترید، می‌توانید در هر لحظه با هر سیستم عاملی ‌از جمله: ویندوز، لینوکس، مک و … به سرور vps با IP ثابت خود متصل شده و معاملاتتان را در بازارهای مالی انجام دهید.

مطلب مرتبط  نوشتن url سایت و اصول بهینه سازی آن ها

جمع‌بندی: سرور مجازی ترید

باتوجه به اینکه معامله در بازارهای مالی بین‌المللی از طریق بسیاری از صرافی‌های محبوب برای IP ایران ممنوع است، باید برای معامله در این بازارها از آی پی ثابت غیر از ایران استفاده کنید. در واقع بهترین راه‌حل، استفاده از خرید سرور مجازی با آی پی ثابت است.

برتینا، ارائه‌دهنده انواع خدمات هاستینگ از جمله، سرور مجازی است. این شرکت، تمامی سرویس‌های هاستینگ خود را با آپتایم ۹۹.۹٪، سرعت بسیار بالا و پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل در هر ساعت از شبانه‌روز، می‌توانید با کارشناسان برتینا تماس بگیرید. برای مشاوره، از طریق تیکت با مشاوران برتیا در ارتباط باشید.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 1

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *