لوگوی اسنپ چت
20 واقعیت شگفت انگیز درباره اسنپ چت که نمیدانید!
فوریه 23, 2020
توییتر
اضافه شدن امکان زمان‌بندی ارسال توییت به نسخه وب توییتر
ژوئن 2, 2020

کمک یک میلیون دلاری یوتیوبر معروف (Mr. Beast) به بانک های غذا در بحران کرونا

مستر بیست

جیمی دونالدسون با نام مستعار Mr Beast (مستر بیست) یوتیوبر نیکوکار و محبوب آمریکایی در ویدئوی اخیر خود، این بار به اهدای 1 میلیون دلار مواد پروتئینی به بانک های غذا که به دلیل انتشار ویروس کرونا دچار مشکل شده اند، پرداخت.

برای بانک های غذا در این زمان که مردم از روی وحشت به خرید بیش از حد نیاز مواد غذایی و ذخیره آن روی آوردند، تشویق به اهدای غذا به این بانک ها و ارائه ی آن ها به افراد نیازمند بسیار دشوار شده است.

مستر بیست در اقدامی خیرخواهانه ویدئویی از خود منتشر کرد که در آن ویدئو با کامیون هایی مملو از مواد غذایی و پروتئین های مورد نیاز به سمت بانک های غذا در مناطقی همچون کارولینای شمالی در آمریکا رفته و مواد غذایی را به آن ها اهدا می کند.

در طول این ویدئو که در تاریخ 27 مارس در کانال وی منتشر گردیده، مستر بیست با دوستان خود در حال انتقال مواد غذایی شامل گوشت و… از 6 کامیون مواد غذایی شرکت اسمیت فیلد (smithfield) به فریزرهای بانک های غذا هستند.

ستاره این ویدئو یعنی مستر بیست می گوید: به دلیل اتفاقات اخیر، بسیاری از افراد شروع به ذخیره و انبار کردن مواد غذایی کرده اند، خب در چنین شرایطی کمتر غذایی به این بانک ها اهدا می گردد. به حدی که یکی از کارمندان بانک غذا می گوید طی دو هفته گذشته، گوشت بسیار کمیاب شده است.

در انتهای ویدئو نیز با اتمام تقسیم مواد غذایی موجود در 6 کامیون به بانک های غذا، مستر بیست در هنگام صحبت با مدیر برنامه های شرکت اسمیت فیلد با راه اندازی چالش غذای خوب، بینندگان را تشویق به کمک مالی به صندوق پاسخگو به موارد تغذیه ای کووید 19 در آمریکا کرده است.

مطلب مرتبط  گوگل برای ورود بدون پسورد به حساب‌‌های کاربری، قابلیت PassKey را آزمایش می‌کند

به ازای هر یک دلاری که به این صندوق اهدا گردد، شرکت اسمیت فیلد هم یک وعده پروتئین بیشتر به بانک های غذا ارائه می دهد. چنانچه مخاطبان مستر بیست که بیش از 33 میلیون می باشند بتوانند 1 میلیون دلار برای این صندوق جمع آوری کنند، اسمیت فیلد این مبلغ اهدایی را دو برابر کرده و به عبارتی به ازای هر یک دلار دو وعده غذایی اهدا خواهد کرد.

منبع : Lucis Philippines Press

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.5 / 5. تعداد نظرات : 2

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *