تبلیغات
مقایسه تبلیغات محیطی و تبلیغات آنلاین
ژانویه 1, 2019
قابلیت Mobile Speed Score در گوگل ادز
Mobile Speed Score ، قابلیت جدید گوگل ادز
مارس 3, 2019
تبلیغات

بررسی آمار دنیای تبلیغات در سال 2018

تبلیغات

صنعت تبلیغات روز به روز در حال پیشرفت است و باید گفت در حوزه دیجیتال این موضوع بیشتر به چشم می خورد. بررسی آمارهای تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا در پایان هر سال میلادی برای بسیاری از فعالان حوزه تبلیغات و همچنین دیگر کسب و کارها جذابیت خود را دارد. علاوه بر این می توانید اطلاعات مناسبی از تحلیل این داده ها کسب کنید. بنابراین در این نوشتار قصد داریم به آمارهای تحلیلی که در حوزه تبلیغات در سال 2018 میلادی جمع آوری شده است بپردازیم. به این امید که بتوانید از آنها جهت بهبود کسب و کار خود استفاده نمایید.

آمار تبلیغات کلیکی (PPC یا Pay-per-click )

1- گوگل و فیس بوک همچنان بزرگترین سهم از کل آگهی های تبلیغاتی ایالات متحده و دنیا را دارند، که به ترتیب 38.6٪ و 19.9٪ است. طبعاً افراد با تجربه در حوزه تبلیغات تعجبی نخواهند کرد که هزینه های فراوانی جهت تبلیغات سمت این دو غول دیجیتال سراریز شود و یک امر عادی محسوب می شود. البته پیش بینی می شود این دو غول تبلیغاتی در سال های آتی مقداری از سهم خود را از دست بدهند و دلیل آن نیز وجود شرکت هایی مثل Amazon و Snapchat محسوب می شود.

2- کسب و کارها به طور متوسط 2 دلار به ازای هر 1 دلار تبلیغات که در Google صرف می کنند به دست می آورند. شاید از دید برخی از کاربران صرف هزینه برای پلتفرم تبلیغ در گوگل ایده خوبی نباشد اما طبق این آمار واضح است که استفاده از گوگل ادز موجب 2 برابر شدن درآمد تبلیغ کنندگان شده است.

3- متوسط نرخ کلیک به نمایش (CTR) در  گوگل ادز در تمامی حوزه ها 3.17٪ برای جستجو و 0.46٪ در تبلیغات بنری و ویدئویی است.

مطلب مرتبط  گوگل ادسنس (Google Adsense) چیست؟

4- میانگین هزینه کلیک (CPC) در گوگل ادز در تمام  حوزه ها 2.69 دلار برای جستجو و 0.63 دلار برای تبلیغات بنری و ویدئویی است.

5- استراتژی های Omnichannel (بازاریابی چندکاناله) سبب می شود تا نرخ بازدید در کسب و کار های محلی تا میزان 80٪ افزایش یابد.

6- شبکه های اجتماعی مختلف 33% از زمان آنلاین بودن کاربران را به خود اختصاص داده اند.

7- از هر 10 نفر 4 نفر عنوان کرده اند که برندهای مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند.

8- 37% از خریدارن اعلام کرده اند که برای خرید کردن از شبکه های اجتماعی ایده می گیرند.

9- 96٪ از بازاریابان B2C می گویند که فیس بوک یک پلت فرم بازاریابی با ارزش برای آنها است.

10- میانگین حضور کاربران در سایت reddit تقریباً 4.83 دقیقه می باشد. در حالی که  برخی از تبلیغ کنندگان این سایت را دست کم میگیرند باید گفت میانگین حضور کاربران در شبکه های دیگر کمتر می باشد در فیس بوک 4.83 دقیقه، اینستاگرام 3.05 دقیقه، توییتر 2.76 دقیقه، اسنپ چت 1.79 دقیقه می باشد.

آمارهای مربوط به موبایل در حوزه تبلیغات در سال 2018

آمارهای تبلیغات موبایلی

1- 69% از زمان سپری شده در فضای دیجیتال توسط کاربران گوشی های هوشمند انجام می شود و باید گفت تبلیغات موبایلی به شکل چشمگیری در سال های اخیر روند رو به رشدی داشته است. با توجه به اینکه کاربران تقریباً 2/3 از زمان حضور در فضای دیجیتال را توسط گوشی خود سپری می کنند تبلیغات موبایلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

2- نمایش آگهی های تبلیغاتی در تلفن همراه می تواند آگاهی نام تجاری را 46 درصد افزایش دهد.

مطلب مرتبط  مقایسه تبلیغات محیطی و تبلیغات آنلاین

3- 82% از کاربران در حین خرید در فروشگاه ها به صورت تلفنی با دیگران در خصوص خرید خود مشورت می کنند.

4- 84% از مشتریان که بین 18-29 سال سن دارند دوست دارند خرید آنلاین خود را توسط گوشی همراه انجام دهند.

آمارهای مربوط به ایمیل مارکتینگ در سال 2018

1- ترافیک ارسالی از سمت کمپین های بازاریابی توسط ایمیل به طور متوسط نرخ میانگین 4.29% را دارد.

2- 21% از درآمد شرکت ها توسط کمپین های ایمیل مارکتینگ بوده در حالی که در سال 2016 این میزان 16% بوده است.

3- 65% از تبلیغ کنندگانبا استفاده از ایمیل مارکتینگ معتقد هستند که متن های پویا و داینامیک موثر و مفید هستند و زمانی که از تبلیغ کنندگان ایمیل مارکتینگ سوال شد عنوان کردند که متن های داینامیک یکی از بهترین روش ها محسوب می شود. در یک نظرسنجی دیگر 60% تبلیغ دهندگان گفتند محتوای تبلیغی توسط ایمیل اگر به روز و بر اساس اطلاعات جدید باشد اثربخشی خوبی خواهد داشت.

4- 73% از تبلیغ کنندگان تبلیغ خود را با تمرکز بر گوشی های همراه ایجاد می کنند چرا که کاربران گوشی موبایل در اولویت آنها قرار دارند.

آمارهای تبلیغات ویدئویی در سال 2018

1- 64% از مشتریان بیان کرده اند که مشاهده تبلیغات ویدیویی در فیس بوک و یوتیوب در خرید آنها موثر بوده است. در واقع تبلیغ کنندگان با تولید تبلیغات ویدئویی توانستد روند تبلیغات موثر را بهبود دهند

2- شرکت های آمریکایی در سال 2017 مبلغی حدود 13.23 میلیارد دلار برای تبلیغات ویدئویی هزینه کرده اند که رقم بسیار قابل توجهی محسوب می شود. پیش بینی می شود مبلغ هزینه شده برای تبلیغات ویدئویی توسط شرکت های آمریکایی در سال 2021 چیزی در حدود 21 میلیارد دلار باشد.

مطلب مرتبط   تبلیغات گوگل چه مزایایی برای کسب‌وکارهای کوچک دارد؟

3- میزان CTR تبلیغات ویدئویی در سال 2017 با یک افزایش خوب به رقم 0.45% رسید که در مقایسه با سال 2016 که رقم 0.35% بود ، رشد محسوسی را نشان می دهد.

تبلیغ

آمارهایی در خصوص علایق مصرف کنندگان در سال 2018

1- 73% از مصرف کنندگان تبلیغات پاپ آپ را دوست ندارند. در واقع بسیاری از کاربران هنگام دیدن تبلیغات پاپ آپ از سایت خارج شده که می تواند به ضرر تبلیغ کننده باشد.

2- 72% از مصرف کنندگان برندی را ترجیح می دهند که در شبکه های اجتماعی تخفیفات و فروش های ویژه خود را در شبکه های اجتماعی اعلام کند اما متاسفانه تنها 18% از برندها این مورد را رعایت کرده و در شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارند.

3- 86% از مصرف کنندگان تمایل دارند حداقل ماهی یکبار ایمیل های تبلیغاتی که حاوی پیشنهادات تخفیفی هستند برایشان ارسال شود.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *