لوگوی مایکروسافت
توقف پشتیبانی مایکروسافت از اینترنت اکسپلورر و اج تا پایان سال 2021
آگوست 18, 2020
توییتر
فعال شدن Quote Tweets برای کاربران توییتر
سپتامبر 2, 2020
لوگوی گوگل مپس

گوگل مپس به زودی رنگ ها و جزئیات بیشتری را در نقشه ها نمایش می دهد

گوگل به تازگی اخباری درباره آپدیت گوگل مپس در آینده نزدیک منتشر کرده است. در این آپدیت، به کمک استفاده از الگوریتم های جدید نقشه برداری رنگی، خیابان ها با نقشه های رنگی و جزئیات بیشتر و دقیق تر به نمایش در می آیند.

گوگل همواره در حال به روزرسانی گوگل مپس بوده و هر بار ویژگی های جدیدی را به آن افزوده است. از جمله این آپدیت ها می توان به ارائه جزئیات بیشتر و هم چنین بهره مندی از ناوبری واقعیت افزوده و بررسی کسب و کارها اشاره کرد. تمامی این به روزرسانی ها، گوگل مپس را به یک پلتفرم کامل تر تبدیل کرده اند.

آپدیت جدید گوگل مپس، بیشتر بر روی بهبود کیفیت دیداری و بصری نقشه ها و نشان دادن جزئیات بیشتر تمرکز دارد. از این پس گوگل مپس شامل سه نوع نقشه می شود که عبارتند از:

  • نقشه پیش فرض
  • نقشه ماهواره ای
  • نقشه ناهمواری ها

هم چنین این کمپانی با استفاده از الگوریتم نقشه برداری رنگی، تصاویر ماهواره ای با کیفیت را به نقشه های اصلی و پایه تبدیل خواهد کرد.

آپدیت نقشه های گوگل مپس

گوکل با استفاده از بینایی رایانه ای، می تواند ویژگی های طبیعی مناطق مختلف کره زمین، مانند مناطق کوهستانی، جنگلی و یا بیابانی را تشخیص داده و هر کدام را با یک رنگ مخصوص نمایش دهد. برای مثال دریاچه ها، دریاها و اقیانوس ها به رنگ آبی، بیابان ها به رنگ قهوه ای و مناطق جنگلی به رنگ سبز خواهند بود.

مطلب مرتبط   عربستان شهر هوشمند جدیدی می‌سازد

طبق گفته گوگل:

با کاوش در یک منطقه می توان یک دید کلی از ویژگی های طبیعی هر منطقه به دست آورد. این آپدیت جدید امکان تشخیص بخش های مختلف مانند جنگل ها، دریاها، کوهستان ها، مناطق خشک و بیابانی را به شما می دهد. برای مثال با نگاه به نقشه یک منطقه، می توانید میزان سرسبزی آن را تشخیص داده و یا حتی برف روی قله کوه ها را نیز مشاهده کنید.

آپدیت نقشه های گوگل مپس

همانطور که گفتیم، آپدیت جدید گوگل مپس حتی این امکان را برای شما فراهم می آورد که میزان سرسبزی یک منطقه را تشخیص دهید. به این صورت که جنگل های متراکم با رنگ سبز تیره و مناطقی که تنها دارای چندین درخت و بوته هستند با رنگ سبز روشن نمایش داده می شوند. هم چنین اگر می خواهید جزئیات بیشتری را تماشا کنید، کافیست روی منطقه موردنظر زوم کنید.

این آپدیت جدید در 220 کشور اجرا می شود که مساحتی بیش از 100 میلیون کیلومتر را در بر می گیرد، بنابراین می توان نتیجه گرفت که گوگل مپس در مقایسه با سایر رقبای خود، کامل ترین دید از خصوصیات طبیعی را در اختیار شما قرار می دهد.

آپدیت نقشه های گوگل مپس

اما گوگل در آپدیت های خود فقط به رنگی کردن ویژگی های طبیعی بسنده نکرده، بلکه در آینده قادر است اطلاعات خیابان ها را با جزئیات بسیار بالا نمایش دهد. با این تغییرات، کاربران می توانند به پیاده رو ها و یا چهارراه ها دسترسی یابند. شهرهای لندن، نیویورک و سانفرانسیسکو، اولین شهرهایی هستند که این آپدیت ها را تجربه می کنند و در ماه های بعد، دیگر شهرها هم به این لیست اضافه می شوند.

مطلب مرتبط  حملات سایبری به سیستم های ده ها بیمارستان در آمریکا

در صورتیکه کسب و کار خود را در گوگل مپس ثبت نکرده اید، پیشنهاد میکنیم به این لینک مراجعه کنید.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.6 / 5. تعداد نظرات : 22

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *