تغییر آدرس url سایت در وردپرس
آموزش تغییر آدرس سایت در وردپرس
نوامبر 2, 2019
Google Search Console
ارائه گزارش سرعت سایت در سرچ کنسول گوگل
نوامبر 9, 2019
پلاگین site kit گوگل برای وردپرس

گوگل پلاگین Site Kit را برای وردپرس منتشر کرد

گوگل نسخه 1.0 افزونه Site Kit خود را برای وردپرس منتشر کرده است. بر طبق گفته ی گوگل، تغییراتی از جمله ساده سازی تنظیمات، برطرف کردن خطاها و بهینه سازی رابط کاربری در پیش نمایش افزونه Site Kit اعمال شده است.

پلاگین Site Kit به کاربران وردپرس دسترسی به داده های سرویس های گوگل را در داشبورد سایت خود میدهد. این پلاگین داده ها را از سرچ کنسول گوگل، گوگل آنالیتیکس، pagespeed insights و گوگل ادسنس جمع آوری می کند.

داشبورد افزونه site kit در وردپرس

با استفاده از افزونه ی site Kit هیچی نیازی به کد نویسی و یا ویرایش کدها نیست، از این رو استفاده از محصولاتی همچون گوگل آنالیتیکس برای افراد مبتدی به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

گوگل اعلام کرده است همه ی افراد به سادگی میتوانند از پلاگین site kit استفاده کنند ولی گوگل تاکید کرده است که این پلاگین به خصوص برای افراد حرفه ای که بر روی سایت مشتریان کار میکنند مفید است. دلیل آن هم این است که:

  • تنها با ورود به داشبورد وردپرس مشتریان و باقی تیم ها میتوانند به سادگی به داده هایی موجود در محصولات گوگل دست پیدا کنند.
  • مشتریان عملکرد و توصیه هایی جهت بهبود سایت را مستقیم از سوی گوگل مشاهده می کنند.
  • این افزونه شما را قادر می سازد تا سطح دسترسی را مشخص کنید تا تنها افراد مورد تایید شما بتوانند داده ها را مشاهده کنند.

برای استفاده ی کاملا بهینه از این افزونه گوگل پیشنهاد میکند حداقل هفته ای یکبار داشبورد وردپرس خود را مشاهده و بررسی نمایید. همچنین شما میتوانید وضعیت هر صفحه را به صورت مجزا با ورود به آن صفحه و کلیک بر روی آیکون پلاگین در قسمت admin bar (نوار مدیریت) مشاهده نمایید.

مطلب مرتبط  نحوه ی اضافه کردن جاوا اسکریپت به وردپرس

منوی site kit در نوار مدیریت وردپرس

با این اطلاعات، گوگل پیشنهاد میکند تا صفحاتی که عملکرد بالایی داشته اند را پیدا کرده و برخورد کاربران با آن را بررسی نمایید. این کار به شما کمک میکند تا ترند های جدید از جمله عناوینی که بیشتر تعامل را در توییتر ، فیسبوک و غیره دریافت میکنند را شناسایی کرده و از آن در جهت افزایش تعامل کاربران با سایت خود استفاده نمایید.

برای دانلود این پلاگین می توانید به بخش “افزونه ها” در داشبورد وردپرس مراجعه و عبارت site kit را سرچ کنید و یا از این لینک مستقیما از سایت مخزن وردپرس آن را دانلود کنید.

منبع : searchenginejournal

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3 / 5. تعداد نظرات : 2

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *