برای انتخاب یک پسورد قوی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
برای انتخاب یک پسورد قوی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
دسامبر 28, 2022
جدیدترین آپدیت تلگرام
جدیدترین آپدیت تلگرام با قابلیت مخفی کردن اعضای گروه‌ منتشر شد
دسامبر 31, 2022
قابلیت مخفی کردن اعضای گروه به تلگرام اضافه می‌شود

قابلیت مخفی کردن اعضای گروه به تلگرام اضافه می‌شود

قابلیت مخفی کردن اعضای گروه به تلگرام اضافه می‌شود

نسخه آپدیت شده تلگرام چند وقتی است که در اختیار کاربران قرار گرفته است و این پیام‌رسان قابلیت‌های مختلفی را برای کاربران خود ایجاد کرده است. حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که در نسخه بعدی این پیام‌رسان، کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جدیدی مانند مخفی کردن اعضای گروه‌ها توسط مدیران و پاکسازی خودکار حافظه کش بهره ببرند.

یک کانال تلگرامی به نام Durov’s Code با اشاره به اینکه نسخه جدید تلگرام به صورت آزمایشی منتشر شد است، در توضیح قابلیت‌های جدید اعلام کرده که مدیران در نسخه بعدی می‌توانند اعضای گروه را مخفی کنند. البته این ویژگی برای گروه‌هایی فعال خواهد شد که حداقل دارای 100 عضو فعال هستند.

افزون بر این، کاربران با استفاده از بروزرسانی بعدی تلگرام می‌توانند گزینه پاک‌کردن خودکار حافظه کش را فعال کنند. در واقع افراد با فعال‌سازی این گزینه در بخش “Data and Storage” می‌توانند حافظه کش را مدیریت کرده و به صورت خودکار آن‌ها را پاک کنند.

علاوه بر قابلیت‌های فوق، در آپدیت بعدی تلگرام چند ویژگی دیگر نیز برای کاربران فراهم خواهد شد. به عنوان مثال، کاربران در نسخه بعدی این پیام‌رسان می‌توانند آواتار جداگانه را برای افرادی که اجازه‌ی دیدن آواتار اصلی ندارند را ارسال کنند.

در نسخه بعدی تلگرام همچنین ویرایشگر رسانه‌ای این پیام‌رسان آپدیت خواهد شد تا کاربران بتوانند برای عکس‌ها و فیلم ‌ها اسپویلر ایجاد کنند. 

منبع: pcjow

تبلیغ در گوگل برتینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *