متا از هوش مصنوعی LLaMA رونمایی کرد
متا از هوش مصنوعی LLaMA رونمایی کرد
فوریه 26, 2023
شبکه اجتماعی رقیب توییتر در اپ استور منتشر شد
شبکه اجتماعی رقیب توییتر در اپ استور منتشر شد
مارس 4, 2023
رونمایی اسنپ چت از یک چت بات مبتنی بر ChatGPT

رونمایی اسنپ چت از یک چت بات مبتنی بر ChatGPT

رونمایی اسنپ چت از یک چت بات مبتنی بر ChatGPT

اسنپ چت که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا به شمار می‌رود، از یک چت بات جدید با عنوان My AI رونمایی کرده که بر اساس فناوری ChatGPT شرکت Open AI ساخته شده است. به بیانی دیگر، یک چت بات جدید که با دانش هوش مصنوعی طراحی شده به پلتفرم اسنپ چت اضافه شده است. البته این ابزار رایگان نیست و کاربران برای استفاده از آن باید اشتراک ماهانه با برچسب قیمتی 3.99 دلار را تهیه کنند.

عملکرد این چت بات شبیه به ChatGPT است و می‌تواند به پرسش کاربران پاسخ دهد. در واقع افراد می‌توانند از My AI سوال بپرسند تا این هوش مصنوعی بر اساس آموزش‌هایی که دیده است به پرسش‌ها پاسخ دهد. گفتنی است که این ابزار در بالای زبانه Chat پلتفرم مذکور قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش‌ها، ابزار مذکور به گونه‌ای آموزش داده شده است که بتواند شخصیت مدنظر اسنپ چت را داشته باشد و ارزش‌هایی مانند دوستی، آموزش و سرگرمی را دنبال کند. به گفته اسنپ، My AI تابع قوانین و مقررات این شرکت خواهد بود و سعی شده که از قوانین تخطی نکند.

هرچند عملکرد این چت بات هوش مصنوعی مانند ChatGPT است اما قرار نیست مانند یک موتور جستجو عمل کند. اسنپ چت این برنامه را به عنوان یک مدل هوش مصنوعی که می‌توان با آن چت کرد و سرگرم شد، معرفی کرده است. گفتنی است که تمام مکالمات رد و بدل شده با My AI ذخیره می‌شود تا تجربه کاربری این محصول بهبود پیدا کند. از همین رو، سازندگان از کاربران خواسته‌اند که به هیچ عنوان راز‌های و اطلاعات محرمانه خود را با این هوش مصنوعی در میان نگذارند.

مطلب مرتبط  ارائه لایحه جنجالی ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای نوجوانان آمریکایی

به گفته مدیرعامل اسنپ، این شرکت احتمالاً در آینده مدل‌های زبانی بزرگ را از شرکت‌های دیگری نیز به کار خواهد گرفت تا تجربه هوش مصنوعی محصولات ارتقا پیدا کند.

منبع: techcrunch

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.3 / 5. تعداد نظرات : 3

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *