هوش مصنوعی گوگل تنها با یک عکس، ویدیو 30 ‌ثانیه‌ای می‌سازد
هوش مصنوعی گوگل تنها با یک عکس، ویدیو 30 ‌ثانیه‌ای می‌سازد
آگوست 22, 2022
با این وب‌سایت گوشی آیفون طراحی کنید
با این وب‌سایت گوشی آیفون طراحی کنید
آگوست 24, 2022
بخش پادکست یوتیوب راه‌اندازی شد

بخش پادکست یوتیوب راه‌اندازی شد

بخش پادکست یوتیوب راه‌اندازی شد

یوتیوب که یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم پخش ویدیو در جهان، در اقدامی جالب بخش جدیدی را برای انتشار پادکست‌ها منتشر کرده است. به بیانی دیگر، کاربران یوتیوب به وسیله این بخش می‌توانند به پادکست‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

یوتیوب با راه‌اندازی این بخش سعی دارد به رقابت با بهترین پلتفرم‌های پادکست جهان بپردازد و بخش عمده‌ای از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. البته یوتیوب در این راه کار دشواری را در پیش دارد و باید با پلتفرم‌های قدرتمندی مانند اسپاتیفای و اپل پادکست به رقابت بپردازد.

هرچند صفحه‌ی پادکست‌ها در اواخر جولای سال جاری راه‌اندازی شده اما همچنان در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و در حال حاضر فقط برای کاربران ایالات متحده آمریکا در دسترس است. پادکست‌ها علاوه بر نسخه اپلیکیشن، در  نسخه وب هم قابل مشاهده است و افراد ساکن در ایالت متحده از طریق آدرس  Youtube.com/podcasts می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

گفتنی است پادکست‌های این سرویس دارای یک طراحی جدید است که کاربران در آن می‌توانند به بخش‌های مختلفی مانند کانال‌های پرطرفدار دسترسی داشته باشند.

بخش پادکست برای یوتیوب فعلا در اوایل راه‌اندازی و توسعه قرار دارد و هنوز کاربران این سرویس چندان زیاد نیستند که احتمالا با گذشت زمان و پیشرفت این بخش، سهم پادکست‌های یوتیوب در بازار بیشتر خواهد شد.

منبع: theverge

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 2

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *