وبلاگ برتینا

7 اصل برای داشتن صفحه فرود و سایت مؤثر در گوگل ادوردز
آبان ۱۶, ۱۳۹۶
content marketing
بازاریابی محتوایی و تأثیر آن بر روی سئو
آذر ۱۱, ۱۳۹۶

معرفی ابزارهای اینستاگرام برای افزایش فروش و بازاریابی

ابزارهای اینستاگرام

معرفی ابزارهای اینستاگرام برای افزایش فروش و بازاریابی

ابزارهای اینستاگراماینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی آنلاین پرکاربردی است که گستردگی آن روزبه روز در حال افزایش است. به کمک آن می توانید بنرها، تصاویر و ویدئوهای مربوط به تبلیغات محصولات و کسب و کار خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. باتوجه به تمایل کاربران به مشاهده بیشتر تصاویر نسبت به ویدئوها، تمرکز عمده آن در بحث تبلیغات بر روی تصاویر محتوا محور است. در این میان استفاده از ابزارهای اینستاگرام برای بازاریابی آنلاین، جذب مشتری و افزایش فروش محصولات بسایر گیترده شده است. در این مقاله قصد داریم ابزارهای پرکاربردی که سبب بهینه شدن اکانت اینستاگرام می شوند را معرفی نماییم. یقینأ ارائه تصاویر مناسبتر و مدیریت بهتر اکانت در جذب بیشتر کاربران بسیار مؤثر خواهد بود. با ما همراه باشید.

 

ابزارهای اینستاگرام برای فیلترکردن تصاویر :

ابزارهای اینستاگرام برای فیلتر کردن تصاویر

ابزار VSCO :

اپلیکیشنی پرکاربرد و بسیار قدرتمند، با امکانات و قابلیت های فراوان که می توانید آنرا براحتی با اکانت اینستاگرام خود لینک کنید و به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

ابزارهای Wordswag ، Typorama و Over :

در صورتیکه بدنبال ایجاد تصاویر گرافیتی و جذاب با نوشته های خاص هستید و مهارت زیادی در زمینه عکاسی و طراحی ندارید، پیشنهاد میکنیم حتمأ این ابزارها را بررسی نمایید. استفاده از تمامی آنها کاملأ رایگان است.

ابزار Enlight :

این برنامه بسیار محبوب، به شما اجازه می دهد تا ازخلاقیت خود استفاده کنید و ویرایش بهتری روی عکس های تبلیغاتی خود داشته باشید. این برنامه برای کسانی که در عکاسی مبتدی هستند، بسیار مفید است و بوسیله آن میتوانید  جملات تبلیغ را به همراه عکس هایی با کیفیت عالی برای بازاریابی بهتر، ارائه دهید. هزینه استفاده از این ابزار ۳.۹۹ دلار است.

ابزار Afterlight :

در صورتیکه بدنبال فیلترهای بیشتری نسبت به فیلترهای اینستاگرام برای تصاویر خود هستید، این اپلیکیشن برای شما طراحی شده است. هزینه استفاده از آن ۰.۹۹ دلار می باشد.

ابزار Facetune :

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برخی از ابزارهای مهم و کاربردی فتوشاپ برای روتوش تصاویر را بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید و به آسانی با استفاده از آن ها به بهینه سازی تصاویر خود بپردازید. به عنوان مثال در یک کسب و کار خدماتی مانند سالن آرایش، این برنامه  می تواند باعث فروش بیشتر شود. هزینه استفاده از این ابزار ۳.۹۹ دلار است.

 

ابزارهای اینستاگرام برای زمانبندی انتشار تصاویر :

ابزار زمانبندی اینستاگرام

درصورتیکه از حساب اینستاگرام خود برای اهداف تجاری و بازاریابی استفاده می کنید، استفاده از ابزارهایی برای زمابندی انتشار تصاویر در مدیریت بهتر اکانت و جذب مخاطب بیشتر تأثیرگذار خواهد بود.

ابزار ScheduGram :

شاید بتوان گفت که این سایت جالب ترین و جذاب ترین سرویس در میان ابزارهای اینستاگرام می باشد. با استفاده از آن می توانید مرجع تلفن چندین وب سایت را برای دسترسی به آنها  پیدا کنید و نیز تبلیغ محصولتان را برای آنها ارسال کنید. هزینه آن 20 دلار در ماه برای یک حساب کاربری اینستاگرام است.

ابزار Hopper :

این سرویس به عنوان یک ابزار برای زمانبندی انتشار پست های اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد که همه موارد از قبیل ارسال کردن عکس به چندین حساب، ویرایش عکس ها، تبلیغ کردن، اظهار نظر و موارد دیگر را مدیریت می کند. هزینه استفاده از این ابزار برای یک حساب، 19 دلار در ماه می باشد.

ابزار Hootsuite :

این ابزار علاوه بر اینکه در اینستاگرام مورد استفاده قرار میگیرد، شبکه های اجتماعی دیگر شما را نیزهمگام سازی می کند. اگرچه شما نمی توانید از طریق آن به طور مستقیم برنامه زمانی انتشار پست ها را تنظیم کنید، اما این قابلیت را دارد که به نظرات کاربران خود پاسخ دهید و لایک های هر پست را بررسی کنید. هزینه آن 19 دلار در ماه است.

 

ابزارهای اینستاگرام برای تشویق کاربران و ارائه پیشنهادات ویژه:

ابزارهای تشویقی اینستاگرام

با استفاده از این ابزارها می توانید پیشنهادات ویژه فروش محصولات خود را به راحتی با مشتریان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

ابزارهای Foursixty & Soldsie & Like2Buy :

این ابزارها همان چیزی است که شما در اینستاگرام، برای تجارت الکترونیک و تبلیغات نیاز دارید. استفاده از آن برای اینکه مردم محصول مورد نیازشان را از شما خریداری کنند، روشی مناسب است. تصور کنید که کاربری قصد دارد خرید اینترنتی انجام دهد ولی به تبلیغی برخورد میکند که مختص مدت ها قبل بوده است. برخورد با این صحنه بسیار آزار دهنده است.

استفاده از این ابزارهای بازاریابی اینستاگرم بسیار سرگرم کننده است، زیرا به شما این امکان را می دهد، تا محتوای اینستاگرام خود را به گالری های جذاب و کاربردی تبدیل کنید، چیزی که در تبلیغات فیس بوک نیز موجود است. همه این ابزارها توسط تعدادی از شرکت های بزرگی حمایت می شوند که خود آنها نیز از این ابزار برای بازاریابی محصولات شان استفاده میکنند. این ابزار برای تبلیغات و فروش آنلاین لباسهای بوتیک، جواهرات وغیره مناسب است. شروع هزینه در حدود 50 دلار در ماه می باشد.

ویرایشگر قدرتمند فیس بوک :

از آنجایی که فیس بوک، اینستاگرام را خریداری کرده است، می توان تبلیغات اینستاگرام را به نحو بهتری مدیریت کرد. بسیارشگفت انگیز است که بسیاری از افراد بوسیله این ابزار، برای افزایش کلیک خوردن سایت فروش کالا، حساب اینستاگرام خود را به مدیر تجاری فیسبوک خود پیوند می دهند. پس براحتی قابل درک است که تنها با تغییر یک سوئیچ، می توان آگهی های فیس بوک  را به آگهی های اینستاگرام تبدیل کنید. هرگز از این ابزار قدرتمند چشم پوشی نکنید. هزینه استفاده از این ابزار رایگان است.

 

ابزارهای اینستاگرام برای تجزیه و تحلیل داده ها :

instagram analytics tools

بررسی میزان بهینه بودن تبلیغات ، تحلیل و بررسی داده ها و همچنین یافتن روشهای جدید برای بهبود وضعیت بازاریابی آنلاین از اصولی است که برای هرکمپین تبلیغاتی می بایست اجرا شود. در ادامه به معرفی چند ابزار برای تحلیل و بررسی تبلیغات اینستاگرامی پرداخته ایم:

ابزار SocialRank :

این ابزار تحلیل و بازاریابی اینستاگرام، به شما کمک می کند که فالوئرهای خود را تحت کنترل در آورید. شما می توانید بفهمید که چه کسی تبلیغات شما را دنبال می کند و چه کسی برای خرید آنلاین از سایت، جزو فالوئرهای اینستاگرام شما می باشد. به علاوه به شما کمک می کند تا قدرت جذابیت بیشتری را برای بازدید کنندگان اینستاگرام خود ایجاد کنید و به این وسیله، تبلیغ شما نمایش بیشتری خواهد داشت. پیشنهاد می شود این ابزار را برای افزایش فالوئرهای اینستاگرام و افزایش سطح فروش آنلاین از سایت خود، استفاده کنید. تمامی این قابلیت ها بدون هیچ هزینه ای و کاملا رایگان است.

ابزار Iconosquare :

با استفاده از این ابزار می توانید برنامه های زمانبندی و سازماندهی تبلیغات را مدیریت کنید و اثرات موثر اینستاگرام را در کسب و کار خود شناسایی می کند. همچنین به شما در شناسایی روش های مفید برای جذب مخاطب و برندسازی کمک می کند. هزینه آن 81 دلار در سال می باشد.

 

برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان و بهبود تبلیغات خود در گوگل ادوردز، می توانید تبلیغات گوگلی خود را بر روی اکانت اینستاگرام خود فعال کنید. از طریق این قابلیت می توانید اکانت اینستاگرام خود را در گوگل تبلیغ کرده و کاربران با سرچ کلیدواژه های مرتبط با حوزه کاری شما، اکانت اینستاگرام شما را در میان نتایج جستجوهای گوگل مشاهده خواهند کرد.